Bestemt navn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Det er nå bestemt :)

Har litt for mange alternativ å velge mellom ennå.

Bestemt :)

Guttenavnet er klart, om det kommer en gutt, far har et ønske om å oppkalle sin morfar, så da er det greit :) Men blir det jente, så blir det værre, jentenavn har vi ikke engang snakket om :) Men det blir vel...!;)

Hadde bestemt for en stund siden, usikker nå... Har tre alternativer så regner med at en av dem vil komme til rette når hun kommer til verden :-P

Nei... Jeg hadde to navn jeg ville ha, sa til mannen at han fikk venne seg til de ila svangerskapet. For et par uker siden begynte han å tenke på navn jeg overhode ikke kunne drømme om. Jeg sa at det blir et av de to jeg hadde nevnt, men det ble han ikke gla for. Så da sa han at jeg fikk komme med et tredje forslag... Så nå har jeg nevnt 3 navn og det blir hvertfall ikke aktuelt med noe fjerde forslag! Vurderer nå dobbelnavn for å lure inn et av de første navnene :p Men hvis det blir gutt - Da har vi ingen forslag :p

Ja vi har hatt ett navn vi har begge vært enige om helst siden i sommer, og iallefall siden kjønnet var klart. Så har vi jo liksom diskutert andre navn som har dukket opp underveis bare for å "kjenne på magefølelsen", men ingen føles like bra som det første. Så da blir det vel det, om det føles like rett når han er kommet ut. Må se ham først før vi er helt sikre da.

Back
Topp