Hvor mye har dere gått opp?

Vil ikke vite totalen I dag... men 7 kg de siste to ukene, Hallo vann! Kjenner jeg vil skrike... :(
 
14 kg, 36+2. Det er litt vann, litt baby og en god del mer av meg ;)
 
Synes egentlig de aller fleste her inne ikke bør tenke så mye på hva det er de går opp! Dette er veldig individuelt, og man SKAL gå OPP når man går gravid og skal føde et barn!! Selvklart er alt med måte, noen får mye vann i kroppen andre legger på deg litt annet fordi man han unnet seg litt godt i denne tiden. Vi veit alle at vannet blir borte da ungen kommer ut, så hvorfor da bry seg om det? Og til oss andre så går noen kilo bort da vi ungen kommer, og resten får vi bare nyte å trene av oss sånn de neste mnd! :D Jenter!!! Vær stolte av kroppen deres og alt den gjennomgår!! Klarer vi en graviditet og en fødsel, klarer vi noen ekstra kilo også!!! :p :D
 
Totalt 7 kg i uke 36. Ca samme som forrige gang. Ikke noe vann i kroppen, enn så lenge iallefall.
 
Ny statusrapport i morgen, kjenner at jeg ikke er spent engang. Blir uansett nok å gå ned etterpå :p
 
Hehe, kjenner følelsen ;) Deilig å ikke bare være 13 uker på vei da :D selv om jeg husker det var en stor milepæl å bikke de magiske 12 :)
Haha, jaaa. Har ei venninne som er 15 uker på vei nå. Hun teller ned dager til OUL. Jeg kjenner det er deilig at vi ikke er der lengre... :p
 
34+2 og -2,5kg siste ukene. Så totalt +0,5kg. Hadde mer enn nok fra før. Kroppen min er motsatt... Kiloene renner på når ungen er ute sikkert...
 
Sjekk hos JM i går, uke 34+2 og gått opp heidundrende 25kg!!!:wideyed: Skal sies at jeg har ødem +2 da, men skal bli spennende å se om "det renner av" etterpå som alle sier det blir å gjøre!;)

Må vel også legge til at startvekt var 60 kg og høyde på 176 så normal vektig ved start:)
 
Ingen flere som går ned? Jeg har nå gått ned over 2kg siden uke 29 (33 nå). Og fram til da hadde jeg lagt på meg 3kg.
Jeg blir nøye fulgt opp på sykehuset og ungen har det fint og vokser som han skal. Er bare jeg som minker :p
Jeg går ned. Har gått ned 2 kg på 3 uker. Er i uke 36 nå. Men mini vokser jevnt og ligger godt over gjennomsnittet på vekstkontrollene og i tillegg til mye fostervann. Så, så lenge han vokser fint og jeg spiser slik som jeg alltid har gjort/ gjerne mer, så var ikke jordmor bekymret :p
 
Back
Topp