Hemmelig nisse - gjetting

Er så nysgjerrig jeg da :p hva har folk fått ? Bildeeeer?
 
Venter på min og :)
 
Kjedelig at ikke alle har fått :( kan jo da lure på om posten har rota... Jeg har fått og vet at min pakke er kommet fram....
 
Ja, veldig kjipt. :/ kanskje dere som ikke har fått kan ta kontakt med deres lokale postkontor, og spørre om de kan sjekke om det ligger pakke til dere? Har iallefall skjedd med meg at selve pakkelappen har forsvunnet.
 
Skal vi lage en "jeg har ikke mottatt nissegaven" tråd?? Og så er det bare de som ikke har fått som skriver der. Da kan hun som delte ut nissene se hvem det er de skulle fått gave av, og så spurt disse etter gavene på en pm. Kanskje det er glemt, kanskje de ikke er aktiv lengre, kanskje pakkene ble sendt etter fristen.. En får iallefall et svar da.
 
Kan nevne at jeg sendte min 15/16.des og den har ikke kommet frem før nå ut i januar..så er en god mulighet for at pakker ble sendt litt sent, eller posten er treg.
 
Jeg bor på et sted uten postkontor, og de fjortisene i kassa i den butikken jeg får pakker til skjønte ikke spørsmålet da jeg spurte om de hadde fått noen pakker til meg hvor hentelappen kanskje ikke var kommet fram...
Får prøve å sende en mail til posten sentralt for å sjekke :)
 
Kan dere som fortsatt mangler pakke sende meg en pm? Så skal vi prøve å nøste opp i dette. Vet allerede om noen pakker som ikke har kommet frem, som er blitt sendt for en mnd siden. Ganske vilt! Og send meg adressa deres ei gang til, så skal jeg sjekke at den stemmer med den jeg ga videre.
Og etterlys pakken på posten, hvis dere ikke har gjort det. Ikke uvanlig at pakker ikke blir registrert, eller ligger gjemt og glemt, helt alene, på en mørk hylle på postkontoret.
 
Da har hun ene fått pakken i retur, med merknad om at den ikke var blitt hentet... Noe som jo ikke er rart, siden personen aldri fikk hentelapp... Oppfordrer alle til å terrorisere postkontoret litt, er så sikker på at pakkene ligger på enten det ene eller andre stedet i postens varetekt.
 
Da har hun ene fått pakken i retur, med merknad om at den ikke var blitt hentet... Noe som jo ikke er rart, siden personen aldri fikk hentelapp... Oppfordrer alle til å terrorisere postkontoret litt, er så sikker på at pakkene ligger på enten det ene eller andre stedet i postens varetekt.

Gi beskjed til den det gjelder, så får de sendt klage til posten ;)
Kan hende at avsender da slipper å betale/får refundert kostnaden ved å sende den på nytt :)
 
Gi beskjed til den det gjelder, så får de sendt klage til posten ;)
Kan hende at avsender da slipper å betale/får refundert kostnaden ved å sende den på nytt :)
Jepp, har gjort det. Blir helt feil at de skal måtte betale dobbel porto iallefall, når det er posten som roter. Må bare klage og klage.
 
Fikk svar fra Posten i dag (ikke postkontoret, men kundeservicefolka) om at mottaker ikke kan etterlyse pakker/brev uten sporingen. De har ikke kapasitet til å finne ut av det. Så den som har sendt pakken/brevet må etterlyse på Posten.
Kjenner jeg blir litt matt...
 
Fikk svar fra Posten i dag (ikke postkontoret, men kundeservicefolka) om at mottaker ikke kan etterlyse pakker/brev uten sporingen. De har ikke kapasitet til å finne ut av det. Så den som har sendt pakken/brevet må etterlyse på Posten.
Kjenner jeg blir litt matt...
Hurramegrundt for en god service!
 
Back
Topp