OUL på Ahus :-)

JanSko

Betatt av forumet
Var på ordinær ultralyd på Ahus torsdag 7/1 og fikk vite at vi venter en liten prinsesse ☺️ Alt så veldig bra ut, men jeg hadde visst dypt sete (morkaken ligger for langt ned). Jordmor sa at denne kom til å trekke se oppover etterhvert, men jeg fikk ny time til kontroll i uke 32.
Veldig fornøyd med timen, jenta vår var veldig aktiv og snudde seg rundt flere ganger mens vi så henne på skjermen veldig gøy å se bevegelsene man kjenner i magen! i tillegg fikk vi høre hjertelyden og jordmoren var veldig flink og snakket mye om hva hun så etter, slik at vi kunne slappe av å nye "filmen" ☺️

Noen flere som har vært eller skal på OUL på Ahus snart?

Så bra! Gratulerer :D
Jeg skal på Ahus på tirsdag. Grugleder meg skikkelig!

Var på ordinær ultralyd på Ahus torsdag 7/1 og fikk vite at vi venter en liten prinsesse ☺️ Alt så veldig bra ut, men jeg hadde visst dypt sete (morkaken ligger for langt ned). Jordmor sa at denne kom til å trekke se oppover etterhvert, men jeg fikk ny time til kontroll i uke 32.
Veldig fornøyd med timen, jenta vår var veldig aktiv og snudde seg rundt flere ganger mens vi så henne på skjermen veldig gøy å se bevegelsene man kjenner i magen! i tillegg fikk vi høre hjertelyden og jordmoren var veldig flink og snakket mye om hva hun så etter, slik at vi kunne slappe av å nye "filmen" ☺️

Noen flere som har vært eller skal på OUL på Ahus snart?

Såå koselig og masse gratulerer til deg med jente!! Kjempe moro:).

Ja jeg skal 1 februar, er så innmari lenge til!! Men virker veldig bra der:)?

Så koselig med ei lita jente på vei :) Har du fortsatt samme termin?

Såå koselig og masse gratulerer til deg med jente!! Kjempe moro:).

Ja jeg skal 1 februar, er så innmari lenge til!! Men virker veldig bra der:)?

Spennende :-) jeg er ihvertfall veldig fornøyd hittil. Har flere venninder som har født der det siste året også, som er veldig fornøyde :-)

Åå, så koselig med jente. Og kjempe bra at alt var bra❤️
Jeg skal på oul på ahus 21.01. Gleder meg :)

Så gøy :) Gratulerer :)

Jeg skal den 28 januar:D gleder meg kjempe masse. Gratulerer med ei jente i magen<3:)
Samme dag som meg Når skal du på dagen da? Vi har fått 15.30, syntes det er veldig sent

Samme dag som meg Når skal du på dagen da? Vi har fått 15.30, syntes det er veldig sent
Så gøy:) gleder meg så utrolig mye. Fikk time klokken 14:00:) men om du går inn på siden dems så står det at man kan få time mellom 8-20 noen av dagene eller noe sånt. Det var hvertfall sent. Men ja skjønner hva du mener. Den dagen kommer jo til å gå så utrolig tregt frem til den er overstått:p

Back
Topp