Juli 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du blir medlem!

jeg venter fortsatt på tilgang :p har logget inn og ut.. men full forståelse om det tar litt tid altså :)
 
Jeg fikk pm fra Daim på fredag om at hu hadde sendt beskjed om at jeg var "godkjent", men kan ikke se at jeg har fått tilgang enda? Har logget inn og ut noen ganger. Ikke at det er noen hast, men ville bare forsikre meg om at jeg ikke er glemt :)
 
jeg venter fortsatt på tilgang :p har logget inn og ut.. men full forståelse om det tar litt tid altså :)
Jeg fikk pm fra Daim på fredag om at hu hadde sendt beskjed om at jeg var "godkjent", men kan ikke se at jeg har fått tilgang enda? Har logget inn og ut noen ganger. Ikke at det er noen hast, men ville bare forsikre meg om at jeg ikke er glemt :)
Sjekket nå, og dere har ikke fått tilgang enda, det har sikkert nok dukket opp noe hos moderatorene, så det var noen som skulle slutte og ha permisjon osv, men dere får nok tilgang snart :)
 
Jeg trykket på deg å skreiv en mel :) Men ser ut som det har havnet på profilinnlegg (tror jeg det het) hos deg.
Der får jeg ikke varsel, så da er der ikke noe rart du ikke var fått svar,send med en pm du :)
 
Sjekket nå, og dere har ikke fått tilgang enda, det har sikkert nok dukket opp noe hos moderatorene, så det var noen som skulle slutte og ha permisjon osv, men dere får nok tilgang snart :)

Ok, forstår så klart at ting tar tid :) Takk for svar!
 
Venter jeg å.. 9 dager siden jeg fikk pm om at jeg sku få tilgang.. Hva skjer?
 
Jeg har videresendt informasjonen deres, men ser det er ingen fra juli som Har fått tilgang på lenge. :/ skal spørre moderator ila kvelden om det ikke skjer noe :)
tusen takk :)
 
Gjort alt jeg skal nå, lagt meg inn på liste, skrevet over 50 innlegg, men må vente en måneds tid først, så sender deg en pm om en måned da, hehe :)
Hehe, beklager at det er sånn at du må vente.. :/ heldigvis er det likt for alle :)
 
Ser jeg ikke har fått tilgang enda, men når jeg leser hva du skriver over her er jeg ikke den eneste forstår jeg :)
 
Ser jeg ikke har fått tilgang enda, men når jeg leser hva du skriver over her er jeg ikke den eneste forstår jeg :)
jeg venter selv :p men vi får vel når moderatorene finner ut av ting :D
 
Jeg beklager!! Det er ikke meg det henger i.. alle som har fått svar på pm fra meg har jeg gitt beskjed om at skal ha tilgang. :)

Det er IKKE jeg som gir tilgang, jeg sjekker at dere kan få tilgang og gir beskjed til moderator.


Har spurt moderator hva som skjer. Håper dere alle sammen får raskt tilgang.
 
Back
Topp