Hvilke modningstegn

Veldig forskjell fra dag til dag. I går kveld var det en del nedpress og kynnere. I dag har det også vært en del :) godt vi snart skal tilbake til østlandet!
 
Enig. Får håpe på stille før stormen!? Men jeg har offisielt gitt opp og forholder meg til onsdag når jeg vet at jeg blir satt i gang ;-) Alt før det er en bonus...! :)
Misunnelig! Fortsatt tre uker til de setter igang noe her... satser på ho kommer før det altså!
 
Hatt kynnere i hele dag, ikke vært noe opphold. Vondt i korsryggen og mye nedpress. Men kjenner baby gjerne skal få vente til termin som er 28, er litt hektisk med en på 13 mnd og ei på 4 :)
 
Ikveld har jeg ekstremt vondt i korsryggen, men ingen kynnere eller nedpress :( hadde håpet på at det skjer denne helga!
 
Jeg er usikker på om det er modningstegn eller hva det er, men har den siste uken vært forstoppet og de siste dagene presser hun både oppover og nedover. Noen andre som har kjent noe slikt?
 
Hadde 4-5 vonde sammentrekninger i går kveld som stikker/stråler godt ned i underlivet, men fikk fint sove i natt. Våknet kl.6 med vondt i magen. Tenkte jeg måtte på do på nr.2, men det var bare nr.1.
Etter det har jeg hatt 4-5 sammentrekninger i timen. Ikke like sterke som de i går, men de kjennes. Vet jo at det skal bli vondere enn dette, men luurer på om det er en start eller bare mas. Har hatt maserier hver kveld siden nyttårsaften + en blødning for en uke siden. Rimelig lei av å ikke ha noe framgang..men heldigvis har det ikke slitt meg ut :) masse energi og overskudd.

Hun kan gjerne komme nå. 40+5 i dag.
 
Jeg er usikker på om det er modningstegn eller hva det er, men har den siste uken vært forstoppet og de siste dagene presser hun både oppover og nedover. Noen andre som har kjent noe slikt?
Jeg har og en baby som presser oppover og nedover. Det har hun gjort ganske lenge. Håper jo det betyr at hun vil ut :p

Jeg derimot er totalt motsatt av forstoppet..
 
Hadde 4-5 vonde sammentrekninger i går kveld som stikker/stråler godt ned i underlivet, men fikk fint sove i natt. Våknet kl.6 med vondt i magen. Tenkte jeg måtte på do på nr.2, men det var bare nr.1.
Etter det har jeg hatt 4-5 sammentrekninger i timen. Ikke like sterke som de i går, men de kjennes. Vet jo at det skal bli vondere enn dette, men luurer på om det er en start eller bare mas. Har hatt maserier hver kveld siden nyttårsaften + en blødning for en uke siden. Rimelig lei av å ikke ha noe framgang..men heldigvis har det ikke slitt meg ut :) masse energi og overskudd.

Hun kan gjerne komme nå. 40+5 i dag.
Oi, dette høres jo litt lovende ut da :) Håper det er lille som prøver å finne veien ute :) Masse lykke til om det skulle skje noe snart da :)
 
Hadde 4-5 vonde sammentrekninger i går kveld som stikker/stråler godt ned i underlivet, men fikk fint sove i natt. Våknet kl.6 med vondt i magen. Tenkte jeg måtte på do på nr.2, men det var bare nr.1.
Etter det har jeg hatt 4-5 sammentrekninger i timen. Ikke like sterke som de i går, men de kjennes. Vet jo at det skal bli vondere enn dette, men luurer på om det er en start eller bare mas. Har hatt maserier hver kveld siden nyttårsaften + en blødning for en uke siden. Rimelig lei av å ikke ha noe framgang..men heldigvis har det ikke slitt meg ut :) masse energi og overskudd.

Hun kan gjerne komme nå. 40+5 i dag.
Høres ut som meg, minus en blødning. Slimproppen har gått fra lørdag forrige uke og det kommer enda, både med og uten blod (hvor mye slim finnes det inni der egentlig??)
Her er det kun maserier, selv om de er litt sterkere enn hva de har vært tidligere. Men når jeg er på 6.natta med maserier som er såpass ubehagelige at jeg ikke får sove, da begynner det å bli frustrerende og slitsomt:p
I natt vurderte jeg å reise inn på føden og campe der til de gadd å hjelpe meg i gang litt. Vil jo at kroppen skal starte av seg selv, men nå er jeg sliten...
 
Oi, dette høres jo litt lovende ut da :) Håper det er lille som prøver å finne veien ute :) Masse lykke til om det skulle skje noe snart da :)
Takk :) sist fødsel brukte jeg nesten to døgn på å få effektive rier, så jeg er ikke superomtimistisk, men ut må hun jo en gang ;) kan vel liksågodt være nå snart :p
 
Høres ut som meg, minus en blødning. Slimproppen har gått fra lørdag forrige uke og det kommer enda, både med og uten blod (hvor mye slim finnes det inni der egentlig??)
Her er det kun maserier, selv om de er litt sterkere enn hva de har vært tidligere. Men når jeg er på 6.natta med maserier som er såpass ubehagelige at jeg ikke får sove, da begynner det å bli frustrerende og slitsomt:p
I natt vurderte jeg å reise inn på føden og campe der til de gadd å hjelpe meg i gang litt. Vil jo at kroppen skal starte av seg selv, men nå er jeg sliten...
Så slitsomt at du ikke får sove. Da hadde nok jeg også vært rimelig lei.
Jeg har imotsetning til deg kun hatt blod (sist lørdag), og minimalt med slim..rare kropper :p syns d var skummelt med blod, men føden sa det var normalt.

Misunner de som nesten ikke har noen modningstegn, men bare plutselig går i fødsel med effektive rier og har babyen sin her innen rimelig tid. Dette et jo et evighetsprosjekt :p
 
Så slitsomt at du ikke får sove. Da hadde nok jeg også vært rimelig lei.
Jeg har imotsetning til deg kun hatt blod (sist lørdag), og minimalt med slim..rare kropper :p syns d var skummelt med blod, men føden sa det var normalt.

Misunner de som nesten ikke har noen modningstegn, men bare plutselig går i fødsel med effektive rier og har babyen sin her innen rimelig tid. Dette et jo et evighetsprosjekt :p

Hadde vært veldig fint om det var et fasitsvar på detta:p

De misunner jeg og! Var omtrent sånn jeg hadde det sist. Hadde kynnere store deler av svangerskapet, men ingen vonde. Ingen plager før vannet plutselig gikk:p ikke like heldig denna gangen kjennes det ut som:p ser litt mørkt på at det er to uker til termin.. Meen, jm i morgen, så hun skal få strippe igjen. Kanskje det skjer noe snart:)
 
Jeg har hatt modningstegn i 5 uker iallfall, alt ifra nedpress, murringer, menssmerter i rygg og mage, stikkinger nederst i magen og innvendig, kramper i lysken... Tja, stort sett alt man kan tenke seg. Var på sykehuset igår (uke 40) og var så umoden som det var mulig å bli :) kjip beskjed å få.......
 
Back
Topp