få se stelleplassen deres

Ingen, endå, men stellebordet kom til huses i dag. Enkelt, kvitt (Gulliver utgått frå IKEA)
Skal ha korger unda til bleier, ett ekstra skift og vaskekluter.... Noke sånn!
 
Ingen, endå, men stellebordet kom til huses i dag. Enkelt, kvitt (Gulliver utgått frå IKEA)
Skal ha korger unda til bleier, ett ekstra skift og vaskekluter.... Noke sånn!
Det hadde jeg også tenkt til å kjøpe.. Ble litt skuffet når IKEA ikke hadde det lenger.. Men finner vel et som er nesten likt.. :D
Har bare ikke kommet så langt :rolleyes:
 
Host, nei der er det så rotete nå [emoji14] Ha ha! Stelleplassen vår er på vaskerommet :) Har benker og kjøkkeninnredning fra Ikea! Med overskap til bleier, salver og håndklær. Har også en dyp og god vask som jeg fortsatt kan dusje ettåringen i, med kran til å dra ut. Det er å anbefale! Genialt! :D Alt fra Ikea :) Stellematta er fra barnas hus, husker ikke merke, men den ligger på benken ved siden av vasken så jeg har alt jeg trenger innen rekkevidde. Bruker mesoft engangskluter, eller apoteket sitt eget merke som tilsvarer det. Apotek1 har ofte 5 stk for 100 kr og det er hundre kluter i en pakke :) Rimelig å greit alternativ syns jeg. Er det en skikkelig ille bæsjebleie står hun i vasken mens jeg spyler av (derfor helt genialt med løs kran).
 
Host, nei der er det så rotete nå [emoji14] Ha ha! Stelleplassen vår er på vaskerommet :) Har benker og kjøkkeninnredning fra Ikea! Med overskap til bleier, salver og håndklær. Har også en dyp og god vask som jeg fortsatt kan dusje ettåringen i, med kran til å dra ut. Det er å anbefale! Genialt! :D Alt fra Ikea :) Stellematta er fra barnas hus, husker ikke merke, men den ligger på benken ved siden av vasken så jeg har alt jeg trenger innen rekkevidde. Bruker mesoft engangskluter, eller apoteket sitt eget merke som tilsvarer det. Apotek1 har ofte 5 stk for 100 kr og det er hundre kluter i en pakke :) Rimelig å greit alternativ syns jeg. Er det en skikkelig ille bæsjebleie står hun i vasken mens jeg spyler av (derfor helt genialt med løs kran).
Genialt :D
 
Har ikke alt utstyr enda :-( syns det er litt tidlig med å ordne stelleplassen enda da vi ikke har verdens største bad :)
 
2c6fed15a41f0298620d2f49f134bbc7


13c6df543eab9d9a4db27176e945beb4


Stellematten er kjøpt inn klar, øverste skuff virker ikke pga badekar oppi, 2 skuff er 90% ting som jeg har fått i disse berømte babypakkene :D og 3 og 4 skuff er full av håndklær og vaskekluter
 
Må man ha stelleplassen på badet?
Veldig usikker på hvordan vi skal få plass... Det skal nok gå.
Og bør man ha stelleplassen nærme der mini skal sove?
 
Må man ha stelleplassen på badet?
Veldig usikker på hvordan vi skal få plass... Det skal nok gå.
Og bør man ha stelleplassen nærme der mini skal sove?
Må jo ikke ha den på badet, jeg kjenner flere som har på en kommode på soverommet pga de ikke har plass på badet. Eneste er at man må tappe varmt vann og ha med seg når man skal stelle, men det er vel vanesak tenker jeg :)
 
Må jo ikke ha den på badet, jeg kjenner flere som har på en kommode på soverommet pga de ikke har plass på badet. Eneste er at man må tappe varmt vann og ha med seg når man skal stelle, men det er vel vanesak tenker jeg :)

Hmmm... Tenker vi må på en finurlig måte finne en løsning :happy:
 
Hvilke produkter og merker bruker dere? Tørr/våt servietter, lotions, oljer osv?
Har ikke innredet et stellebord før, men gleder meg til å fylle det!
 
Back
Topp