Skravletråd lag Rosa

Alle har levert startvekt og tilsammen veier vi 1050kg :p
 
Har jobbet med kvisting av trær vi har kappet ned. Gøy å gjøre (faktisk) og godt å få brukt kroppen! :)
 
Whaaaat? Jeg vant i bingo og fikk røyka laks, liksom! Jeg liker ikke det engang. I hvilken bingo vinner man penger??

De har sånn bingolokale på kjøpesenteret. Går over sånn høytaler heile dagen. Og så spiller de 3 lokaler i lag. Der e det bare penger en vinner. Og så har de spille automater og sånn i tillegg
 
Kor mykje ønsker dikka å gå ned? Har du totalt mål og delmål?
Eg håpar no å gå ned til 80kg i første omgang. Så håpar eg på å gå ned til 70kg i andre omgang og først da sjå kva eg synes i forhold til vekta, plassering osv :)
 
Kor mykje ønsker dikka å gå ned? Har du totalt mål og delmål?
Eg håpar no å gå ned til 80kg i første omgang. Så håpar eg på å gå ned til 70kg i andre omgang og først da sjå kva eg synes i forhold til vekta, plassering osv :)

Mitt mål er 70 kg. Første delmål er 80 kg. Dvs 30 kg første mål og 40 kg til andre mål :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Kor mykje ønsker dikka å gå ned? Har du totalt mål og delmål?
Eg håpar no å gå ned til 80kg i første omgang. Så håpar eg på å gå ned til 70kg i andre omgang og først da sjå kva eg synes i forhold til vekta, plassering osv :)
Første delmål: 4 kg ned, til startvekt før siste graviditet: 79 kg.
Andre delmål: 7kg til, til startvekt før første graviditet: 72 kg
Tredje og siste mål: Finne trivselsvekten under 70kg, altså ned minimum 3kg, til 69 kg. Trivselsvekten er mellom 65 kg 69 et sted. :)
Totalmål: Ned 14 til 18kg.
 
  • Liker
Reactions: EJ
Back
Topp