Vekttråden

Jeg gikk på vekta i dag, og overraskende nok har jeg også gått litt ned. Så er ikke mange kiloene jeg trenger å kjempe for å få av etter lille er født ser det ut til :)
 
Opp 20 kg til nå, men aner ikke hvor på kroppen de er plassert egentlig.. Kommer fremdeles inn i mine skinny jeans, topper i strl xs.. Men nå gikk jeg opp 30kg med første, og alt var borte innen en mnd etter fødsel. Satser på like flaks denne gangen:p
 
Opp 20 kg til nå, men aner ikke hvor på kroppen de er plassert egentlig.. Kommer fremdeles inn i mine skinny jeans, topper i strl xs.. Men nå gikk jeg opp 30kg med første, og alt var borte innen en mnd etter fødsel. Satser på like flaks denne gangen:p

Lurer på det sjøl! Har lagt på meg litt over rumpa og hofta, men ikke nok til 20 kg?! Får jo kommentar på at jeg ikke har lagt på meg noe særlig annet enn over magen :p
 
Lurer på det sjøl! Har lagt på meg litt over rumpa og hofta, men ikke nok til 20 kg?! Får jo kommentar på at jeg ikke har lagt på meg noe særlig annet enn over magen :p
Heldigere den veien!
Her har jeg lagt på meg nesten 5kg og sambo spurte meg her om dagen om det var sånn 20kg eller noe!?!?! :O
 
Tok siste veing før ks i morgen nå.
Opp 7,2 kg - er veldig fornøyd med det :) Gikk opp 26 kg med nr 1.....
 
Ligger fortsatt på 89 kg :)
 
Jeg var 58 i dag. Det varer nok ikke. Men i så fall mistet alt jeg la på meg.
 
Var i mine klær igjen 5 dager etter fødsel. Det var himmelsk!! Håper bare ikke jeg går ned no mer, enn hva jeg veide før jeg ble gravid, sliter litt med matlyst og fullammer :/
 
Jeg gikk ned 9.5 kg av de 13 jeg la på meg under svangerskapet. Etter tre dager. .. må innrømme at det lettere å være i kroppen min nå:)
 
18 kg pluss fortsatt :)
 
Har mistet 9kg etter fødselen, men har fortsatt 16kg før jeg er tilbake til utgangspunktet. Men tror ikke det trenger å være målet mitt. Ser heller i speilet enn tallene på vekta! ;) Men er litt gøy å følge med på likevel :p
 
Veide meg hos JM dagen før fødsel, 97 kg da. 2 dager etter fødsel stoppa vekta på 94 kg, hvor i all verden kom de ekstra kiloene fra?? Har jo "mista" over 4 kg baby + morkake, fostervann, blod og vann (tissa og svetta utrolig mye de første døgnene).

Jaja, nå tre uker etter fødsel er jeg 88 kg, 3 kg igjen til startvekt, 15 kg til idealvekt. Har begynt med små trilleturer, ser ut som bekkenet tåler det bra så det er bare å øke på gradvis med lengden :)
 
Gått ned 6 kg etter fødsel for 4 dager siden
 
Gikk ned 9 kg etter fødselen
de to siste ukene har jeg godt ned 2 kg!

Mangler 2 kg så er jeg tilbake til der jeg startet. Men målet er 6kg ned etter det:)

Og det er skumt for jeg har aldri spist så mye som jeg har gjort etter å ha fødet....Gubben ser snålt på meg og spisingen min.... (han har det litt morro med meg også;P
 
Last edited:
Ned 10 kg, 3 igjen. Men det stresser jeg virkelig ikke med! Glad jeg gikk opp 13 kg - kunne fint gått opp litt til ser jeg. Fødsel og amming tar på for kroppen!!
 
Back
Topp