Hvilke modningstegn

Wæææ, her har det skjedd litt i kveld! Ca klokken 22:15 så sa det litt "splæsj" også fikk jeg et gjennomvått bind. Venta litt også ringte jeg føden, hvor jm sa at det hørtes da veldig ut som vannavgang og at jeg skulle vente litt å se om jeg fikk rier. Startet så med rier men som dabbet av igjen (gått sånn i over 1 uke), så ba om å få komme på en sjekk. Etter ctg og undersøkelser, så ble det avklart at jeg må komme tilbake i morgen (eller i dag blir det jo) kl 13:00 for kontroll. Er det da ingen forandring, så måtte jeg tilbake igjen på kvelden og da forsto jeg det sånn at jeg da skulle bli satt i gang :eek: Shiiit altså, nå er jeg VELDIG nærme å bli 2 barns mamma :eek:
Masse lykke til. Håper det starter av seg selv:)
 
Håper hver enste kveld. Får masrier men de dabber av. Har hatt sex i dag for å se om det hjelper ( var etterlengtet også). Hadde 2 cm åpning på tirsdag så må bare vente på at noe skal skje. Gikk sånn i 2 uker sist og da startet ikke fødselen fordi jeg var utmattet. Så nå skal alle kjerring råd prøves. Blir snart gal av disse masriene.
 
Nå i kveld er det masse liv og nedpress. Kan den ikke holde på med det på dagen isteden? Kjenner på spenningen med nedpressene, da er det ikke så vondt, men heller tegn på at noe skjer snart. Uansett kunne det godt skjedd på dagen når jeg er våken og ikke når jeg helst vil sove!
 
Har bare merket mindre og mindre tegn de siste dagene... Helt snodig! Men i går kveld opplevde jeg halsbrann for aller første gang i mitt liv :-( Fy søren så pyton!! Er selvfølgelig utålmodig nå etter at termindagen kom og gikk uten fødsel, men har liksom ikke vært lei... Om jeg skal begynne med halsbrann og andre plager så blir jeg nok fort lei :p
 
Her tror jeg ting e på gang.. Vondt gjør d ihvertfall, å sove får jeg ikke:singing::singing: blir spennende å se om det tar seg opp eller dabber av??
 
Ny dag, men mindre modningstegn. Nå har jeg slått meg til ro med at baby kan vente til helga, så får jeg nyte noen dager hjemme alene før fødsel og barseltid :p
 
Hadde mye mensmurringer, kynnere med tak i ryggen, stikkinger og nedpress i går etter modningsakupunktur. I dag er det helt stille. Skal ta litt klesvask og gå en tur i dag, tviler å at det hjelper noe men er godt å gå rørt seg litt i det minste :) Nå kan det egentlig vente noen dager siden gutta begynner på skolen i morgen og mannen har ganske mye på programmet denne uka
 
Har hatt veldig til menssmerter, nedpress og smerter/trykk i korsryggen i to dager så spent på hvor lang tid dette vil ta:)
 
Blitt lurt for tredje natta nå med "regelmessige" (ca) og litt vonde kynnere. Men som stopper etter en times tid. Merkelige greier! Hadde jo ingenting sånt lureri sist!
 
Omtrent alt av tegn er borte... Får mer nedpress og stikkinger hvis jeg gjør husarbeid osv men er liten utover det...
 
Back
Topp