Skravletråd lag Rosa

Lagleder må bare rekne totalsummen til laget og hvor mye lagets totale nedgang er. Og skrive den til meg fredager mellom kl 19.00 og 21.00 :)
Ok, jeg har prøvd meg på det en gang før og husker jeg regnet mye feil, så vet ikke om jeg burde begi meg ut på det... Får se om noen andre har lyst først, kanskje?
 
Dette blir spennende :D

Da kjipa no e om eg ikkje får tatt den operasjonen. Har fått en kjempe hoste som har vart sio før jul. Trudde den sku gå over fort, men den sitter i. Snakka med anestesien i dag og fikk beskjed om å teste for infeksjon eller bakterier i måren. Hvis det slår ut så får eg ikkje tatt operasjonen. Så eg krysse da eg krysse kan for at alt ser fint ut i måro :D
 
Da kjipa no e om eg ikkje får tatt den operasjonen. Har fått en kjempe hoste som har vart sio før jul. Trudde den sku gå over fort, men den sitter i. Snakka med anestesien i dag og fikk beskjed om å teste for infeksjon eller bakterier i måren. Hvis det slår ut så får eg ikkje tatt operasjonen. Så eg krysse da eg krysse kan for at alt ser fint ut i måro :D
Krysser for deg jeg også ;)
 
Jeg gikk ned 7 kg før jul, la på meg 5 kg i jula... Jeg trenger dette!!
 
Takk for det :)
Hun er 3 uker nå.
Jeg drøyer litt med trening enda, men håper på litt trilleturer fremover. Så håper kulda gir seg snart :)
Blitt alt for mye søtsaker nå i desember, så blir nok hardt nok å kutte ut sukker nå i hverdagen. Hjelper med motivasjon når man er med her da:)

Ja, dette med snopet blir tøft. Jeg får så snopesug etter middag. Og jeg blir aldri fornøyd før jeg får sjokolade. .P
 
Ja, dette med snopet blir tøft. Jeg får så snopesug etter middag. Og jeg blir aldri fornøyd før jeg får sjokolade. .P
Tror det blir hardt her også i starten :/
 
Tror det blir hardt her også i starten :/
Jeg skrev her mandag når jeg var på første dag uten sukker, men i går så var søtsuget borte og i dag er det null problem :) Må bare holde seg hard i noen dager så går det over. Tygg sukkerfri tyggis :)
 
Jeg skrev her mandag når jeg var på første dag uten sukker, men i går så var søtsuget borte og i dag er det null problem :) Må bare holde seg hard i noen dager så går det over. Tygg sukkerfri tyggis :)
Ja, må bare klare de første dagene :)
Har heldigvis tyggis som kan brukes. Tenkte jeg skulle komme i gang å lage meg juice igjen til uka også:)
 
Ja, må bare klare de første dagene :)
Har heldigvis tyggis som kan brukes. Tenkte jeg skulle komme i gang å lage meg juice igjen til uka også:)

Eg kjenne abstinensene begynner å snike seg inn her. Vondt i hode og skjelver litt. Sykt ka sukker gjør med kroppen!!! :eek:
 
Eg kjenne abstinensene begynner å snike seg inn her. Vondt i hode og skjelver litt. Sykt ka sukker gjør med kroppen!!! :eek:
Kommer nok til å kjenne det her også :p
Blir fort til at det blir noe usunt når man er sulten og har hatt rester fra jul i hus..
 
Kommer nok til å kjenne det her også :p
Blir fort til at det blir noe usunt når man er sulten og har hatt rester fra jul i hus..

Off. Ja, men eg må virkelig bare holde meg no de neste 14 dagene. Men håper det blir lettere om noen dager. For dette følest helt håpløst ut :p
 
Off. Ja, men eg må virkelig bare holde meg no de neste 14 dagene. Men håper det blir lettere om noen dager. For dette følest helt håpløst ut :p
Ja, det skjønner jeg :)
Må bare holde seg hard de første dagene, så blir det nok helt sikkert bedre.
 
Ja, det skjønner jeg :)
Må bare holde seg hard de første dagene, så blir det nok helt sikkert bedre.

Håper det. Mamma og de hadde tatt ungene hjem i dag og spiste middag før eg kom, sånn at eg sku sleppa å sjå de eta middag :)
 
Håper det. Mamma og de hadde tatt ungene hjem i dag og spiste middag før eg kom, sånn at eg sku sleppa å sjå de eta middag :)
Hvor stramt regime må du kjøre de neste to ukene? Ingen vanlige måltider?
 
Hvor stramt regime må du kjøre de neste to ukene? Ingen vanlige måltider?

Nei. Det e kun shake. (800kcal). 3 shaker med vann og 2 shaker blandet med skummet melk ila en dag.
 
Back
Topp