Skravletråd lag Rosa

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
her kan dere skravle jenter :)

Deltakere:

smørblomst1

Venessiela

a87

*RockStarBaby*

Cosacita

EJ

Romle

Frosken

*OiOi*

Mari=)

Thuvag

Beckymams
 
Last edited:
Jeg er klar for ny runde :)
Blir vel litt rolig start pga fullamming og ikke alt for lenge siden fødsel. Men sunt kosthold må jeg i gang med nå :)
Du da?
 
Jeg er klar for ny runde :)
Blir vel litt rolig start pga fullamming og ikke alt for lenge siden fødsel. Men sunt kosthold må jeg i gang med nå :)
Du da?

Gratulerer med baby. :) Når fødte du?

Jeg gruer meg litt for å gi slipp på friheten til å spise sjokolade på en tirsdag, hehe, men det trengs å strammes inn, så sånn sett er jeg klar.
Jeg kan ikke gå inn for skikkelig slanking med diett og sånn siden jeg fortsatt ammer, men kjører samme strategi som sist krig. Spiser sunt og trener. ;) Og ikke spise for mye på ett måltid...
 
Gratulerer med baby. :) Når fødte du?

Jeg gruer meg litt for å gi slipp på friheten til å spise sjokolade på en tirsdag, hehe, men det trengs å strammes inn, så sånn sett er jeg klar.
Jeg kan ikke gå inn for skikkelig slanking med diett og sånn siden jeg fortsatt ammer, men kjører samme strategi som sist krig. Spiser sunt og trener. ;) Og ikke spise for mye på ett måltid...
Takk for det :)
Hun er 3 uker nå.
Jeg drøyer litt med trening enda, men håper på litt trilleturer fremover. Så håper kulda gir seg snart :)
Blitt alt for mye søtsaker nå i desember, så blir nok hardt nok å kutte ut sukker nå i hverdagen. Hjelper med motivasjon når man er med her da:)
 
Er dere klare for krig, damer? :D
Klar! :) Her har minien på snart sju måneder begynt med noen måltider, og så fort jeg ikke fullammet lenger gikk vekta oppover. Hjalp vel ikke at det var jul, kan jeg tenke meg. :p Kan liksom ikke kjøre på med lavkarbo eller lignende siden jeg fortsatt ammer, men så lenge jeg klarer kampen mot sukkersuget skal jeg nok bidra til lagresultatene. :) Nå må det bare slutte å være -22 grader ute så jeg kan få meg en trilletur, så blir det bra! :D
 
Er dere klare for krig, damer? :D

Veldig klar for å gjera ein sikkelig innsats! Hadde håpa eg fant pakken min med C9, men den er ein eller anna plass i flyttelasset (bur ein plass, renoverar/bygger nytt hus inni det gamle ein plass og masse av flyttelasset ein anna plass :p
Men slanking må til no! Kan ikkje gå rundt å vera så misfornøyd med meg sjølv og ikkje gjera noko med det.

Noen som vil være lagleder ? :)

Skulle gjerne vore, men har ikkje tid :( Er litt vanskeleg å få tid til bv generelt pga 3barn under 23 mnd + renovering/husbygging og ein gubbe som aldri er heime pga huset. Blir bedre tider når me får flytta inn :)
 
Fine laget!! :D Jeg er klar! ;)
 
Oioi dette blir bra :) Jeg også fullammer, så kan ikke rase ned i vekt. Men det kommer nok til å hjelpe mye bare å kutte ut sukker *kremtkremt*
 
Oioi dette blir bra :) Jeg også fullammer, så kan ikke rase ned i vekt. Men det kommer nok til å hjelpe mye bare å kutte ut sukker *kremtkremt*

Trur eg har havna aleina som ikke ammer på amme laget :D

Detta blir bra!
 
Jeg ammer ikke lenger, etter 1,5 år er jeg ferdig. Er så klar for å starte nå. Starter også på grete roede på tirsdag, så dette må bare bli knall.
 
Back
Topp