Skravletråd lag Rød

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
her kan dere skravle jenter :)

Deltakere:

Zeena

LoveMyMiracle

Sazzaz

Hedwig

Monique33

Ccmils

Hysa

Mrs.H

sogn78

lillerypa

Dalsfrua

Marte83

mfl3
 
Last edited:
Veldig klar og godt i gang! Tar ikke helt av ettersom jeg ammer fullt, men har åtte kg igjen som skal av. ;)

Hvem vil være lagleder?
 
Lag rødt :) Fantastisk :)
Jeg er kjempe klar. Har 17 kg jeg vil bli kvitt i 2016 og håper dette kan bli en fin begynnelse på dette prosjektet :)
 
Jeg har ti kilo som skal av, og er kjempeklar! :) Ammer fortsatt, så håper dette ikke går utover melken! :)
 
Kan noen forklare meg det med registrering av vekt?
Legger vi inn på vekt-tråden hver fredag?
Hvorfor har noen av dere lagt ut allerede uten tall? Endrer dere bare på samme post hver gang?

:rolleyes: må visst ha det inn med teskje.
 
Har ca 10 kg jeg vil ha bort jeg også :) håpe vi klarer å motivere hverandre, sånn at det blir lett som en lek ;)
 
Kan noen forklare meg det med registrering av vekt?
Legger vi inn på vekt-tråden hver fredag?
Hvorfor har noen av dere lagt ut allerede uten tall? Endrer dere bare på samme post hver gang?

:rolleyes: må visst ha det inn med teskje.

Legger inn på samme post hver gang ja :) endrer ikke tallene, men skriver nytt for hver uke.

Eks:

Uke 1
Vekt:
Endring i kg:
Endring %:

Uke 2
Vekt:
Endring i kg:
Endelig %:

Noe ala dette :p
 
Legger inn på samme post hver gang ja :) endrer ikke tallene, men skriver nytt for hver uke.

Eks:

Uke 1
Vekt:
Endring i kg:
Endring %:

Uke 2
Vekt:
Endring i kg:
Endelig %:

Noe ala dette :p
Skjønner... men jeg får jo ikke endret på post. Går det ikke på mob app? Eller er jeg helt grønn...?
 
Jeg har ti kilo som skal av, og er kjempeklar! :) Ammer fortsatt, så håper dette ikke går utover melken! :)
Jeg har 14 kg igjen etter graviditeten som skal av, men totalt vil jeg ned 19 kg.
Fullammer da jeg har en 6 uker gammel baby. Tenker at det er viktig og få i meg mat med mye næring i, men som er sunn :)
 
Skjønner... men jeg får jo ikke endret på post. Går det ikke på mob app? Eller er jeg helt grønn...?

Det skal gå ann på appen. Eg gjør det hvertfall. Trykker bare edit. :) ellers står det litt inne på tråden regler om slankekrigen. Hvordan krigen fungerer :)
 
Hvem vil være lagleder? :)
 
Jeg får ikke opp edit lenger.. hverken på app eller browser. Noen som bruker android her? Hvor finner dere edit?
 
Jeg får ikke opp edit lenger.. hverken på app eller browser. Noen som bruker android her? Hvor finner dere edit?

Jeg bare trykker på innlegget mitt, så kommer det opp quote, edit etc.
Hva slags telefon har du?
 
Back
Topp