Prøvingen på lillebror eller lillesøster♡

Uæh! Høygravid allerede! Jøss, som tiden går unna!

Gratulerer! :love7
 
Jeg startet med vannavgang på lørdagskveld den 02/01, så ble satt i gang med ballongkateter på søndag kveld. Det datt ikke ut selv, så det ble tatt ut mandag morning. Da hadde jeg 2 cm åpning og 0,5 cm lang livmorhals igjen, så da fikk jeg 2 sånne tabletter. Skulle egentlig få 2 nye tabletter ved 14:30-15:00 tiden, men siden jeg da så smått hadde startet med tak, så ble jeg undersøkt istedet. Da hadde jeg 3 cm åpning og bare en liten skjededel igjen av livmorhalsen, så da skulle jeg få drypp istedetfor. Fikk klyster og tok meg en dusj, og så bare det inn på fødestua, da hadde jeg 4 cm og jm tok resten av vannet, da var klokka 16:45. Venta da med drypp for å se, siden jeg responderte bra når vannet gikk med Sebastian. Fikk straks hyppige og sterke rier, nesten ikke noen pauser, bare noen sekunder i mellom som regel. Ble undersøkt i 17:30 tiden, da hadde jeg 5-6 cm åpning. Og da ba jeg om epidural, fordi jeg var så sliten etter å ha hatt rier av og på siden 1.juledag! :( Fikk den sviende følelsen igjen der nede rundt 18:30-18:45 tiden, og da var det fortsatt 6 cm åpning, og jeg trodde virkelig at jeg skulle dø hvis ikke anestesi legen snart kom, for nå hadde jeg ikke pauser mellom riene! Rundt klokken 19:05 så fant jeg ut at jeg skulle tisse før jeg fikk epiduralen, men så fort jeg satte meg på do, så fikk jeg syyykt trykketrang og var så vidt jeg klarte å ikke trykke. Var rett opp i senga igjen for å bli undersøkt, og joda her var det full åpning :D Og da tok det 3 pressrier, og så hørte jeg verdens nydeligste gråt klokken 19:26 Så gikk sinnsykt kjapt igjen, fra 6 cm til han var ute så tok det ca 45 min :eek: 2965 gram, 46 cm lang og 34 cm i hodeomkrets, og verdens vakreste i mine øyer❤️ Vakreste Theo vår❤️

ImageUploadedByBV Forum1452042905.483032.jpg
 
Å helledussan, så søt han er :Heartred Gratulerer så masse! Kjenner hormoner i meg koker når jeg leser fødselshistorien din, gleder meg sånn til det blir min tur :p Hvor mange uker var du når du fødte? Altså, når var det du hadde termin :p
 
Å helledussan, så søt han er :Heartred Gratulerer så masse! Kjenner hormoner i meg koker når jeg leser fødselshistorien din, gleder meg sånn til det blir min tur :p Hvor mange uker var du når du fødte? Altså, når var det du hadde termin :p

Tusen takk❤️ Heheh, du er vel et stykke på vei du nå er du ikke? :D Jeg hadde termin 20 januar, så han ble født i uke 38+1 :)
 
Tusen takk❤️ Heheh, du er vel et stykke på vei du nå er du ikke? :D Jeg hadde termin 20 januar, så han ble født i uke 38+1 :)
Ja, i dag er jeg 30+3 så det nærmer seg med stormskritt. Men lille tulla skal få lov å bli i magen i noen gode uker til ;)

Regner med det var helt greit at du ikke trengte å gå til termin? :p
 
Ja, i dag er jeg 30+3 så det nærmer seg med stormskritt. Men lille tulla skal få lov å bli i magen i noen gode uker til ;)

Regner med det var helt greit at du ikke trengte å gå til termin? :p

Oi dæven, så langt alt ja :D Det har gått greit hittil eller? :) Ja er greit at hun holder seg der inne i hvert fall 7 uker til ;)

Hahah, ja var så sliten på slutten at det var helt greit at jeg slapp å gå lenger altså :p
 
Jippiiii!!! Herremin så rart at det går an å lage noe så nydelig??

Gratulerer frk.mina!
 
Oi dæven, så langt alt ja :D Det har gått greit hittil eller? :) Ja er greit at hun holder seg der inne i hvert fall 7 uker til ;)

Hahah, ja var så sliten på slutten at det var helt greit at jeg slapp å gå lenger altså :p
Det har gått veldig fint, ikke mye å klage på egentlig. Litt sånn opp og ned, har hatt noen perioder med mye trøtthet som egentlig er det verste. Og da er det jo slett ikke så ille. Har sluppet unna både bekkenløsning og andre plager, og jobber enda 100 %. Satser på at siste delen av svangerskapet går like fint, men jeg merker at det begynner å bli litt tyngre nå :p
 
Det har gått veldig fint, ikke mye å klage på egentlig. Litt sånn opp og ned, har hatt noen perioder med mye trøtthet som egentlig er det verste. Og da er det jo slett ikke så ille. Har sluppet unna både bekkenløsning og andre plager, og jobber enda 100 %. Satser på at siste delen av svangerskapet går like fint, men jeg merker at det begynner å bli litt tyngre nå :p

Å så herlig da :D Kjente jeg ble misunnelig på svangerskapet ditt altså :p
 
Tusen takk :D ❤️

Tenk, om ikke så altfor lenge så har du din egen i armene :D ❤️

Helt vanvittig å tenke på, og akkurat nå føles det fryktelig lenge til! Misunner litt dem som går rundt høygravide og tolker alle tegn med lengsel etter fødsel. Sinnsykt spennende periode. Og så fødselen (gleder meg jo til den jeg da, haha syke menneske. Grugleder) og det herlige rushet i kroppen i timene og dagene rett etterpå. Stoltheten over barnet og over seg sjøl. Åh :D er heldig du, mina :)

MEN! jeg er på en eller annen merkelig måte litt glad for at det ikke ble noen januarbaby på meg. Fikk jo en MA i juli jeg, vet ikke om du husker det? Men det er jo lett å si nå når jeg har fått troen på at svangerskapet skal gå bra

Gleder meg til mai, men skal prøve å nyte de ikke plagsomme delene av svangerskapet også ;)
 
Back
Topp