Kan det være tvillinger ?

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Hadde min første kontroll hos jm i romjulen, skal ha tett oppfølging av jm og gu pga grove celleforandringer og ma i sommer. Uasett da når eg hva der snakket vi om disse nye kontrollskjemaene som ikke måler mage før i uke 23 noe hun synes er toske så hu klippet ut den delen fra det gamle å limte på slik at vi kunne måle fra uke 12. Jeg svarte at det synes jeg hva flott siden eg sllerede hva begynt å vokse utav buksene mine. Tok av meg genseren å jm sa wow vente du kanskje tvillinger? Det satte en liten støkk i meg får synes det er "grusomt" nokk å gå med ein å føde 1. Det skal sies at dette blir min 4 fødsel om alt går bra. Så magen vil jo vise fortere, men hallo, må gå med mammabukser elle kjole, å msgen vise kjempe godt. Magen kom ikkje så tidlig med de andre, skal ts bilde i morgen å vise dere ;) har igså lest litt på nette om hvordan men selv kan vekke misstanke om tvillinger, ser det er velig inviduelt ang sterkere symptomer osv. Har ikkje hat så mye sterkere enn føgi svangerskap. Heldigvis skal eg på tidlig ul i løpet av mnd (vente brev fra sykehuset) så då får eg det jo bekrefta/avkrefta, men vi har mange tvillineger på mamma sin side. Nærmeste e eg blir morfar som hva tvilling, els så er det mine tremeninger osv som er og har født tvillinger. Andre som har misstanke, er nemelig en liten del av meg som sier det er 2 , men den lille % kan ta feil ;)

Har samme "problemet" her :D Har mange tvillinger i familien, og har testet positivt ganske tidlig (9dpo). Men jeg er jo ikke den eneste som har gjort det da :P Mamma har mistanke om tvillinger, men vi får se :).

Oi, så spennende! Jeg har også lurt litt hver gang, men kun fordi det er mye tvillinger i nær slekt på begge sider.
Men denne gangen kjennes det ut som om livmoren "breier seg" mer enn vanlig, og liksom tar stor plass allerede. Og å få igjen bukseknappene kan jeg bare glemme, magen vises når jeg slapper av. Men det kan like gjerne være fordi jeg er oppblåst, da.
Spennende å følge med og se om det er en eller to.. Eller fler? Hoho

Så spennende! :) Hadde vært artig med noen tvillinger her :D Jeg har overhode ingen følelse på tvillinger selv :)

Wow, den er jo ganske stor allerede! Min ser bare ut som jeg har spist en god julemiddag :P Jeg er 4+3 :)
Haha, ja tror egentlig familien begynte å lure litt i jula ;) kunne heldigvis skylde på at eg hadde lagt på meg siden julebrusen kom i butikken( elske Lerums julebrus ) haha :D

Vi har mange tvillinger i familien. Mammas storesøster og storebror er tvillingpar og hennes lillebrødre er tvillinger. Tror ikke jeg får tvillinger.

Noen får vel tvillinger her inne, blir spennende å se :)

Tror jo egentlig ikke at jeg er gravid med tvillinger, men må jo ærlig innrømme at tanken streifet meg da jeg fikk 3+ på digital i dag :eek: Syns det var veldig tidlig! Er bare 4+2, maks 4+3 (la ikke inn aksjer før det så det går ikke :) )

Fikk positiv 9 dpo denne gangen. Sist fikk jeg positiv på dagen for ikm. Spennende å følge med på denne tråden! Jeg er tvilling selv og kunne ikke hatt det bedre i oppveksten. Men ja, det kan jo bli litt mye hvis man har et par stk fra før av. :D Men man må ta det man får! <3

Hadde vært koselig med tvillinger :) da jeg er blitt gravid ved hjelp av pergotime, og da er vistnok sjansen å få tvillinger større. Får nok panikk om det skjer, men en liten del av meg ønsker det :) :)
blir spennende å høre fortsettelsen da!!

Hei! Jeg fikk tvillinger i 2013! Vil bare si et par ting som var typisk hos meg! Tvillingene var mine første barn.
- Magen var stor allerede i uke 6.
-Jeg testa ikke positivt før den dagen jeg skulle ha mensen. Å då var det svakt! Alt stemmer med terminen.
- små blødninger (mangen tvillingmødre så har dette i begynnelsen)
- ekstremt kvalm i uke 4.
- tvillinger er kun slektelig visst det er på mors side. Å visst det er toegga! Mannen bestemmer kjønn!

Back
Topp