Hvor mye har dere gått opp?

Tenkte jeg måtte ha rast opp i vekt i jula, men vekta var riktig så snill med meg da jeg gikk på denne morges. Kun opp 400 g på 3 uker. :D
 
Har gått opp 15 kg :( er nå svimlende 90 kg. Offa meg. Gullerøtter i stede for potetgull fra nå av. Glad jeg har så mye halsbrann for tiden at godis ikke frister noe særlig. Håper vekten står stille til etter fødselen nå.
 
Svimlende 23 kg!! Veide 60kg ved start:oops: Nå skal det sies at kanskje 5-10 kg er vann da, veldig hoven i føtter, hender og litt i ansikt!
 
Svimlende 23 kg!! Veide 60kg ved start:oops: Nå skal det sies at kanskje 5-10 kg er vann da, veldig hoven i føtter, hender og litt i ansikt!
Skulle ønske jeg kunne skylde på vann, men her er det dessverre sjokolade :(
Godt det snart er permisjon og 5-6 måneder til bikinisesongen :D
 
Skulle ønske jeg kunne skylde på vann, men her er det dessverre sjokolade :(
Godt det snart er permisjon og 5-6 måneder til bikinisesongen :D

Hehe,ja og jeg bor i nord så ikke så mye bikini sesong her :D
 
Her går det jammen fort oppover om dagen:p 16kg opp nå 33+6! Men jeg spiser jo sunt nå så det får bare være:p
 
16 kg opp i dag. Holdt på å dette av vekta når jeg så det :p 34+6 i dag...
 
12 kg i uke 33+6. Skrekk og gru! men så har vannet meldt sin ankomst, spesielt til hender, føtter og ansikt, så satser på at ett par kilo går til det :-D
 
Nå er jeg nede i 6,5 kg oppgang igjen... Gått ned i og etter jula.. :-/
 
35 uker i dag, å 17 kg opp.. Var hos jm i går etter å ha grudd meg hele jula... Men hun synes ikke jeg hadde gått opp så mye.. Ligger rundt der jeg har gjort med de 3 andre og, bare at startvekta har blitt litt og litt høyere, så liker ikke det jeg selv ser på vekta nå... Men men.. Er skikkelig motivert til å gå ned når h*n er ute, så får håpe den motivasjonen forblir :p
 
Hadde "kun" gått opp 2 kg de siste 4 ukene.. Over jula.. Det er jo ikke sååååå ille. Hadde hvertfall regnet med 5 i kun sjokolade :)

Skulle ønske jeg kunne skylde på vann og ikke fett blæ
 
Back
Topp