Godt nytt år!

Det vil jeg tro :) godt med ferie :D snart over nå:eek: til mandag er det jobb, skole og bhg igjen:confused:
Ja, skulle gjerne hatt lenger fri :p
Men det blir kjekt med hverdag også. Ungene gleder seg til barnehage og skole. Her er det plandag på mandag, så vi får en ekstra dag :)
 
Ja, skulle gjerne hatt lenger fri :p
Men det blir kjekt med hverdag også. Ungene gleder seg til barnehage og skole. Her er det plandag på mandag, så vi får en ekstra dag :)
Hermine gleder seg veldig til barnehagen i morra. :)
Hun gleder seg sååå til i morra for da har hun ikke fri lengre. :eek: :p
 
Jeg er ikke like gira som henne på hverdag. :p

Hvordan går det med masteren?
Hehe det samme her :) eller, jeg er litt klar for å komme i gang igjen nå kjenner jeg. Det går litt så som så. Har slitt med rekruttering og brukte tiden før jul på eksamen. Så vi får se når innlevering blir :p
 
Hehe det samme her :) eller, jeg er litt klar for å komme i gang igjen nå kjenner jeg. Det går litt så som så. Har slitt med rekruttering og brukte tiden før jul på eksamen. Så vi får se når innlevering blir :p
Jeg også brukte veldig lang tid på intervjuprosessen, bearbeiding av intervjuene og ikke minst søknadene til personvernforbundet. Derfor ble det et halvt år ekstra for å få det hele ferdig. ;)
 
Jeg også brukte veldig lang tid på intervjuprosessen, bearbeiding av intervjuene og ikke minst søknadene til personvernforbundet. Derfor ble det et halvt år ekstra for å få det hele ferdig. ;)
Jeg tror ikke jeg endrer så mye at jeg må søke dem på nytt, så det er hvertfall i boks. :) Men resten tar tid ja, det er helt sikkert!
 
Jeg tror ikke jeg endrer så mye at jeg må søke dem på nytt, så det er hvertfall i boks. :) Men resten tar tid ja, det er helt sikkert!
Tar du lydopptak av intervjuene? For transkripsjonen tar utrolig lang tid den også. :eek: ...og det er kjeeeedelig å høre seg selv snakke i timesvis. :p
 
Tar du lydopptak av intervjuene? For transkripsjonen tar utrolig lang tid den også. :eek: ...og det er kjeeeedelig å høre seg selv snakke i timesvis. :p
Ja det gjør jeg :) har ikke så skrekkelig lange intervjuer, men det blir en god del likevel!
 
God kveld :)
Her begynner hverdagen i morgen med jobb og bhg. Var innom apoteket og fikk hilse på de som jobbet der og prøvd klær :) Også fikk de vist meg litt rundt :)
Ungene er meget aktive, så blir godt med bhg i morgen hehe!

God kveld :D
 
Ja det gjør jeg :) har ikke så skrekkelig lange intervjuer, men det blir en god del likevel!
Jeg hadde intervjuer på 30-60 minutt, tror det var 4-5 totalt. Brukte iallfall en uke på å transkribere :p
 
God kveld :)
Her begynner hverdagen i morgen med jobb og bhg. Var innom apoteket og fikk hilse på de som jobbet der og prøvd klær :) Også fikk de vist meg litt rundt :)
Ungene er meget aktive, så blir godt med bhg i morgen hehe!

God kveld :D
Lykke til i ny jobb :)
 
God kveld :)
Her begynner hverdagen i morgen med jobb og bhg. Var innom apoteket og fikk hilse på de som jobbet der og prøvd klær :) Også fikk de vist meg litt rundt :)
Ungene er meget aktive, så blir godt med bhg i morgen hehe!

God kveld :D
Lykke til :D
 
Jeg hadde intervjuer på 30-60 minutt, tror det var 4-5 totalt. Brukte iallfall en uke på å transkribere :p
Har ikke tatt tiden jeg :p transkriberer så mye jeg rekker kort tid etter hvert intervju, og de har vært litt spredt..
 
Har ikke tatt tiden jeg :p transkriberer så mye jeg rekker kort tid etter hvert intervju, og de har vært litt spredt..
Jeg sparte alt til jeg var ferdig med intervjuene og tok alt samtidig...det var en skikkelig dårlig idé. :p
 
Jeg sparte alt til jeg var ferdig med intervjuene og tok alt samtidig...det var en skikkelig dårlig idé. :p
Hehe. Det kommer sikkert an på hvordan man jobber best. Jeg glemmer fort, og vil gjerne få skrevet ned før jeg "glemmer" hele intervjusituasjonen...Men nå har jeg fått skrevet ned det jeg manglet fra rett før jul, og da er "alle" tre skrevet ned.
 
Hermine også tørker seg selv når hun har tissa. Gjør ikke meg noe :p Hun ordner seg helt selv og vasker hendene etterpå, må bare minne henne på å avslutte håndvasken ellers blir hun stående å synge og speile seg og blir aldri ferdig med vaskinga. :p

Hermine er vant til å stelles hos besteforeldrene, så det er ikke noe problem. Nyttårsaften overnattet hun jo der, så da fikk hun legge seg i sin seng (har egen seng hos de) når hun var klar for det. Veldig greit å la de styre så mye som mulig selv for å unngå konflikter, når det går an da. :p :)

Haha høres kjent ut :p Liana kan ofte stå lenge på badet med vann og hårbørsten om ingen passer på.. noen ganger kommer hun ut med skikkelig vått hår og våte klær:eek:

Mye enklere å gjøre det sånn.. gjorde det før vi fikk 3 barn :p da sov Emira og etterhvert Liana over hos mamma når vi var der på julaften/nyttårsaften :) men i år hadde dem så dårlig med sengeplasser, og alle 3 er for tunge for reisesenga dem har :p
 
Ja, skulle gjerne hatt lenger fri :p
Men det blir kjekt med hverdag også. Ungene gleder seg til barnehage og skole. Her er det plandag på mandag, så vi får en ekstra dag :)

Ja det er godt med både ferie og hverdag :) merker på ungene at dem syntes det var godt med hverdag igjen :) Emira ville for eks spise frukten sin på sfo før skolen. Hun pleier å ville gå til skolen rett før det ringer inn. Og Liana spurte meg idag tidlig om jeg kunne være så snill å følge hun og Leoh til barnehagen :p haha.. hun har savnet bestevennen sin hele jula, så var gøy for dem å leke sammen igjen :D
 
God kveld :)
Her begynner hverdagen i morgen med jobb og bhg. Var innom apoteket og fikk hilse på de som jobbet der og prøvd klær :) Også fikk de vist meg litt rundt :)
Ungene er meget aktive, så blir godt med bhg i morgen hehe!

God kveld :D

Begynte du på apoteket idag eller?
 
Back
Topp