Vis meg stelleplassen!

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Dere som har ordnet stellebordet/stelleplassen, bilde?

Jeg har ikke fikset det enda:p Men har begynt å tenke da! Haha! Usikker på om vi skal flytte skittentøyskurven inn på soverommet og ha stellebordet på badet, eller om vi skal ha stellebordet på soverommet. Tipper vi har det på badet. Hmmm.
 
Denne må jeg følge!
Har hatt stellebordet stående på badet i to måneder allerede, men enda ikke kjøpt inn noe som helst av utstyr :p

Får bli neste ukes prosjekt... Hvis ikke det blir vugga til stua...
 
Her står også stellebordet oppe, men uten stellematte og uten innhold. :p
Blir nok ordnet fortløpende da.
Ville forøvrig hatt stellebordet på badet - uten tvil. Var og kommer til å være kjempe avhengig av vann denne gangen og, ser jeg for meg. :)
 
Hadde hatt det på badet om dere har plass. Føler driitlukten setter seg;) heller skittene klær enn skittene bleier :)
 
Legger ikke ut bilder på åpent, men vi har stellematte på en benk på badet. Der er det plass masse rart. Har en hylle med flere kurver som jeg har klær, bleier, salver osv. Og en kjempefin uro over matta. Må rydde litt i kurver og sånn nå, for storesøs sine ting er overalt. ;)
 
7f9e7feb3226da8d822c81557313e02f


:)
 
Godt å se det er flere en meg som ikke har fikset det. Har ikke kjøpt stellebord en gang jeg , så må vel få gjort det. Skal ha det på badet i allefall. Det er såpass stort :)
 
Mitt er også oppbevaringsplass for klær!skal fikse i slutten av januar:)
 
Ene stelleplassen er på rommet hennes, helt innerst på bildet.

ImageUploadedByBV Forum1451889498.752811.jpg

Og så har vi stelleplass nede på badet i 1.etg, har algot hyllesystem med benk over vaskemaskin/tørketrommelen. Det katastrofeområdet er fullt av rene klær, da mannen har ansvar for klærne for tida :p
 
Så flinke dere er til å få orden! :p Jeg må komme i gang skjønner jeg!!
 
Holder på å stelle til nå :) (har jo fått meg dymo, så nå blir det orden i sakene :D ) viser bilde etterpå :)
Ps! Ikke flytt en Malm-kommode gjennom leiligheten helt alene, aua i halebeinet nå.... :p
 
Prøver å få plass til både M sitt og lillebror sitt i kommoden, men det er jo ikke mulig jo :( vil jo ikke skviise ut storesøster heller :/ what to do?? Det er de hersens klutene og håndklærne som tar mest (unødvendig) plass... :( brukt to av fire skuffer til stelleting/bleier/håndklær nå, må jo ha plass til tøyet til lillebror og :p
 
Stellekommoden fra IKEA er på plass, skal ryddes litt rundt der, så er alt i orden :)
Vasket det siste av håndkler etc også, så han kan stelles med allerede nå (men kan vente med å komme nærmere termin) :D
 
Har kjøpt stellekommode med tre skuffer og stelleplass på toppen. Har våtservietter, bleier, salver, ammeinnlegg ++ i øverste skuff, klær i midten (fikk plass til alt i de minste størrelsene, de større klærne har jeg i en kommode på barnerommet) og håndklær og flere bleier i nederste skuff.

I den skuffen jeg har klærne i har jeg forresten brukt esker fra Ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50264017/
 
Back
Topp