Ingen kynner

Hadde ikke kynnere mrd førstemann :)

Jeg har ikke kjent noe jeg med sikkerhet kan si er kynnere. Førstegangs, 33+0 i dag :)

Er ikke alle som kjenner kynnerne :)

Hadde det lite med nr 1.

Alle har kynnere, men ikke alle merker dem ;)

Merka heller ingenting med første, kanskje helt mot slutten. Da kunne magen bli litt stram/hard. ;p Nå med nr 2 har jeg hatt flere, men ikke så voldsomt mye heller.

Det jeg stort sett merker, er hvis jeg tar på magen og kjenner den er hard. Ellers merker jeg ingenting, har ingen ubehag eller noe. Flergangs. :)

Jeg har heller ikke opplevd noe jeg kan tolke som kynnere. Er førstegangs i uke 34

Minner meg om at eg må begynne å forberede meg på etterrier.. Fy faen det er vondt! Hadde ingenting med nr1, men masse med nr2 og de sier jo det blir bare værre og værre. :( husker eg gren og tenkte inni meg at "hvorfor får eg baaarn"

Minner meg om at eg må begynne å forberede meg på etterrier.. Fy faen det er vondt! Hadde ingenting med nr1, men masse med nr2 og de sier jo det blir bare værre og værre. :( husker eg gren og tenkte inni meg at "hvorfor får eg baaarn"
Gruer meg!

Fikk du ikke smertestillende..!??!

Back
Topp