Bkno0454082
Blir kjent med forumet
Nei, har kjøpt CB advanced fertilitetsmonitor som jeg brukte. Gidder bare ikke å kjøpe ennå merHar du prøvd å tatt en cb digital med ukemonitor? Kanskje den kan gi deg et pek i riktig retning?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, har kjøpt CB advanced fertilitetsmonitor som jeg brukte. Gidder bare ikke å kjøpe ennå merHar du prøvd å tatt en cb digital med ukemonitor? Kanskje den kan gi deg et pek i riktig retning?![]()

Cb digital er bare en digital g-test som viser hvor mange ukerNei, har kjøpt CB advanced fertilitetsmonitor som jeg brukte. Gidder bare ikke å kjøpe ennå merJeg får heller vente til UL for å få et mer nøyaktig svar! Men takk for tipset, mulig jeg tyr til det om jeg blir skikkelig nysgjerrig
![]()
Si i fra om du blir her eller om du flytter inn på august-forum, så legger jeg deg evnt inn på lista vår ;-)Nei, har kjøpt CB advanced fertilitetsmonitor som jeg brukte. Gidder bare ikke å kjøpe ennå merJeg får heller vente til UL for å få et mer nøyaktig svar! Men takk for tipset, mulig jeg tyr til det om jeg blir skikkelig nysgjerrig
![]()
Finner ikke meg selv her, 14.septSkriv dere på, så kan jeg legge dere inn herendrer etter hvert som vi har vært på ul ♡
31 august:
Linnsi86♡
1 september:
Ivvi♡
Mrs Stavavanger♡
Trappetrollet♡
Wearelight♡
3 september:
Babylight♡
Bambi88♡
Bygde Jente♡
Bkno3193082♡
Hettinetti♡
VHN♡
*spretten*♡
4 september:
Babytanker♡
Bellelini♡
LykkeligRose♡
Maje_♡
Sprelline♡
Sykkelpike24♡
5 september:
Beth♡
Edm♡
IdaViktoria♡
Lykke liten♡
Mammatilenliten♡
6 september:
Bambi*♡
Isea80♡
Smittogsmule81♡
Snickers♡
Thessa92♡
7 september:
Idamamma♡
Lykke Liten♡
8 september:
Ingeniørfrue♡
Karius♡
9 september:
MorSolstråle♡
Niiina♡
Trultemor87♡
10 september:
Yummy_mummy♡
11 september:
Attpåklattnr2♡
Heldig-igjen♡
Lilleloppa♡
Lille Vind♡
14 september:
ClairDeLune♡
Minimjau♡
15 september:
Siljevann♡
Oij! Da har det skjedd en glipp! Legger deg inn nå, og gratulerer med det samme;-)Finner ikke meg selv her, 14.sept![]()
![]()
Takker så myeOij! Da har det skjedd en glipp! Legger deg inn nå, og gratulerer med det samme;-)
Skriv dere på, så kan jeg legge dere inn herendrer etter hvert som vi har vært på ul ♡
31 august:
Linnsi86♡
1 september:
Ivvi♡
Mrs Stavavanger♡
Trappetrollet♡
Wearelight♡
3 september:
Babylight♡
Bambi88♡
Bygde Jente♡
Bkno3193082♡
Hettinetti♡
VHN♡
*spretten*♡
4 september:
Babytanker♡
Bellelini♡
LykkeligRose♡
Maje_♡
Sprelline♡
Sykkelpike24♡
5 september:
Beth♡
Edm♡
IdaViktoria♡
Lykke liten♡
Mammatilenliten♡
6 september:
Bambi*♡
Isea80♡
Smittogsmule81♡
Snickers♡
Thessa92♡
7 september:
Idamamma♡
Lykke Liten♡
8 september:
Ingeniørfrue♡
Karius♡
9 september:
MorSolstråle♡
Niiina♡
Trultemor87♡
10 september:
Yummy_mummy♡
11 september:
Attpåklattnr2♡
Heldig-igjen♡
Lilleloppa♡
Lille Vind♡
14 september:
ClairDeLune♡
Minimjau♡
Prøver på nr 3 <3 ♡
15 september:
Siljevann♡
Jeg regner med å bli herSi i fra om du blir her eller om du flytter inn på august-forum, så legger jeg deg evnt inn på lista vår ;-)
Jeg skrev deg opp på 27 jeg, siden det er da menstermin er^^, så endrer vi etter ul ;-)Jeg regner med å bli her![]()
ok!Jeg skrev deg opp på 27 jeg, siden det er da menstermin er^^, så endrer vi etter ul ;-)