Baby igjen ?

Mamma til 4

Elsker forumet
Flere som planlegger baby igjen ?
Vår lille er 10 mnd, de to eldate er 8 og 6,5.
Nå har vi sluttet på pilla, ikke gått aktivt inn for å prøve enda, men tar det som det kommer :)
Dette blir nr 4 for meg og hans nr 3, og siste barnet :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Jeg er allerede 25 uker på vei :p
 
Vi er klare for å prøve på nr 2 nå:)
 
Her er jeg rett over 21 uker nå :p
 
Så spennende :)
Min er også 10.5 mnd, så nå er vi i gang med nr 4 :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ja er jo det .. er veldig spent har ei skikkelig mammadalt som vil være hos eller med meg og henger i beina mine hele tiden så lurer på hvordan det blir når lille babyen kommer heldigvis noen månader igjenn til mai så ho rekker jo og bli jo litt større først ;).
 
Ja er jo det .. er veldig spent har ei skikkelig mammadalt som vil være hos eller med meg og henger i beina mine hele tiden så lurer på hvordan det blir når lille babyen kommer heldigvis noen månader igjenn til mai så ho rekker jo og bli jo litt større først ;).
Det blir spennende :)
Men går nok veldig bra :)
Kommer nok til å bli veldig stas for henne detta :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Så spennende for alle dere som er gravide og tenker på det "allerede"
her gleder jeg meg til å jobbe litt å treffe litt andre folk, men tenker meg å starte prøvingen på bror eller søster til sommeren/høsten 2016, hvis sambo går med på det da☺☺
(Kjenner jeg ikke er så veldig lysten i dag da mini har vært oppe en del ganger i natt+lyyys våken og hyling å vræling fra 05.00...zzzzznnnork....)
Godt det er en stund til neste.....
 
Så spennende for alle dere som er gravide og tenker på det "allerede"
her gleder jeg meg til å jobbe litt å treffe litt andre folk, men tenker meg å starte prøvingen på bror eller søster til sommeren/høsten 2016, hvis sambo går med på det da☺☺
(Kjenner jeg ikke er så veldig lysten i dag da mini har vært oppe en del ganger i natt+lyyys våken og hyling å vræling fra 05.00...zzzzznnnork....)
Godt det er en stund til neste.....
Syns det er deilig å bli ferdig med det ;)
Også har jeg så god erfaring med å ha de så tett fra før av :)
Også blir jeg ferdig med baby tiden før jeg er 30 :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Syns det er deilig å bli ferdig med det ;)
Også har jeg så god erfaring med å ha de så tett fra før av :)
Også blir jeg ferdig med baby tiden før jeg er 30 :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Holder jo med deg i det;)
Vil jo au igrunn være ferdi før e er 30, allti villa det:shy:er 26 år nå da, så 4 år igjen......
Men kjenner jeg har behov for å jobbe litt å ut av hus:wacky:blir litt eremitt av å gå hjemme (alle andre jobber+bor litt avsides)...
Men blir nok bare å jobbe i 6 mnd eller no, åsså prøve på ny:pompus:(Få opp litt inntekt ifht permisjon:pompus:):hello2
 
Back
Topp