Hvor mye har dere gått opp?

Gikk ned totalt 36 kg på et år for to år siden så er ekstra illle og se det, og som du merker jeg det godt på ansiktet for ikke å snakke om de 3 bh størrelsene :D

Jeg syntes det er hardt å se på vekta nå. Sto selv på noen medisiner som gjorde at jeg gikk opp over 20 kg.
Jobbet så hardt for å gå de ned igjen etter jeg var ferdig med medisinene for et par år siden. :( så utrolig hardt å se vekta krabbe oppover nå.
 
Jeg syntes det er hardt å se på vekta nå. Sto selv på noen medisiner som gjorde at jeg gikk opp over 20 kg.
Jobbet så hardt for å gå de ned igjen etter jeg var ferdig med medisinene for et par år siden. :( så utrolig hardt å se vekta krabbe oppover nå.
Føler med deg, var grunnet medisinske grunner hos meg også. Skjønner jo at det er normalt men ikke like enkelt å fortelle en selv nei:)
 
Veide meg spent i går, etter en uke på juleferie på fjellet, men fortsatt står vekta fast på 1,3 kg opp.. Føler magen har doblet seg i størrelse de siste ukene, så jeg syns det er merkelig. Men skal på ahus for ny vekstestimering av lillebror 15.01 og kjenner masse liv, alt nok helt fint:)
 
13 kg opp nå :eek: fasan.

12 kg her, men merker kiloene ikke kommer like fort nå som mellom uke 20-30 heldigvis :p blir morro å veie meg på torsdag (hos jordmor) den vekta viser alltid litt mer enn den vi har hjemme :p
 
12 kg her, men merker kiloene ikke kommer like fort nå som mellom uke 20-30 heldigvis :p blir morro å veie meg på torsdag (hos jordmor) den vekta viser alltid litt mer enn den vi har hjemme :p
Spist mye godteri i det siste, så nå er det slutt :p
Haha ja jeg veier også alltid litt mer hos jordmor :p
 
Spist mye godteri i det siste, så nå er det slutt :p
Haha ja jeg veier også alltid litt mer hos jordmor :p

Blitt mye godis her og :p tenkte å trappe ned i januar også begynne med sunnere vaner i februar :) sist var jeg heldig, da hadde jeg null mat eller godislyst etter fødsel så kiloene rant jo av... Er jo lov å håpe det blir sånn nå og :p
 
Blitt mye godis her og :p tenkte å trappe ned i januar også begynne med sunnere vaner i februar :) sist var jeg heldig, da hadde jeg null mat eller godislyst etter fødsel så kiloene rant jo av... Er jo lov å håpe det blir sånn nå og :p
Var sånn her også. Når jeg kom hjem fra sykehuset hang vel 3 kg igjen. Og de og mer til forsvant i ammingen!:)
 
Svigerfar kalla meg for traktor først her en dag.. Husker ikke hva det var vi satt å prata om, men jeg synes ikke det var særlig koselig selv om han bare tulla.... :p

Noen dager etter sa han at det var bra det ikke var lenge igjen nå, for han har aldri sett noe som var så stor, å trodde ikke det gikk Ann å bli større.. (da var jeg 33 uker.......) skal sies at både baby og magenmål er helt på gjennomsnittet.. Såeh, ikke særlig glad i han for tiden..... :p
 
Svigerfar kalla meg for traktor først her en dag.. Husker ikke hva det var vi satt å prata om, men jeg synes ikke det var særlig koselig selv om han bare tulla.... :p

Noen dager etter sa han at det var bra det ikke var lenge igjen nå, for han har aldri sett noe som var så stor, å trodde ikke det gikk Ann å bli større.. (da var jeg 33 uker.......) skal sies at både baby og magenmål er helt på gjennomsnittet.. Såeh, ikke særlig glad i han for tiden..... :p

Neimen så koselig av han da!! :eek:
 
Fikk høre fra svigermor på julaften at "så stor ble du vel aldri med AM?" (Toåringen).. da var jeg kommet akkurat like langt som den dagen jeg fødte AM, og JO jeg var like stor da tenk....
 
Oppe i 8 kg nå, men hadde jo litt ekstra fra før, så veier da nok! 6 uker igjen, regner med jeg hvertfall er over 10 når jeg er ferdig, men håper jo på å holde meg under, men tørr ikke håpe på det foreløpig :) gjør ikke noe aktivt for å ikke gå opp, har spist akkurat det jeg har hatt lyst til, og trives godt med det :)
 
Med første mann 19.5 kg
Med andre mann 25 kg
Mye vann så det meste gikk bort de ti første dagene med begge
 
Ingen flere som går ned? Jeg har nå gått ned over 2kg siden uke 29 (33 nå). Og fram til da hadde jeg lagt på meg 3kg.
Jeg blir nøye fulgt opp på sykehuset og ungen har det fint og vokser som han skal. Er bare jeg som minker :p
 
Ingen flere som går ned? Jeg har nå gått ned over 2kg siden uke 29 (33 nå). Og fram til da hadde jeg lagt på meg 3kg.
Jeg blir nøye fulgt opp på sykehuset og ungen har det fint og vokser som han skal. Er bare jeg som minker :p
Jeg har gått ned gjennom hele svangerskapet.
 
Ingen flere som går ned? Jeg har nå gått ned over 2kg siden uke 29 (33 nå). Og fram til da hadde jeg lagt på meg 3kg.
Jeg blir nøye fulgt opp på sykehuset og ungen har det fint og vokser som han skal. Er bare jeg som minker :p
Jeg går ned ;)
Veide 80kg når jeg ble gravid, gikk ned til ca 67kg mener jeg. Så opp til 73kg å nå sist hadde jeg gått ned til 70kg igjen ;)
 
Langt ifra noen nedgang i vekt her, men bryr meg ikke så mye. Det som kommer det kommer, og når ungen kommer ut forsvinner det som forsvinner, resten får en det bare gøy med å få av på mølla og i styrkerommet! :D
 
Usj. Gruer meg litt til kontroll den 12. Har nok levd litt godt denne jula... jaja får ta det som det kommer.
 
Back
Topp