En prøvers bekjennelser

Takk for råd!
Blir nok litt for oppslukt i mine egne forventninger...

Da skal jeg la han være som han vil til jeg evt har en positiv test og vise han.
Kommer uansett til å teste på torsdag siden vi skal på fest.
Har IKM i morgen, så regner med at den blir ordentlig positiv om det skulle være noe. :D

Gratulerer med knøttet, Totoro! :D
Så spennende! Lykke til! Håper det går veien for dere :happy:
 
I dag er jeg litt frustrert over mannen og hans manglende engasjement...
I flere dager har jeg hatt skikkelig murringer i magen og såpass vondt at jeg har tatt med meg varmeflasken til sengs. Så han er fullt klar over at det nærmer seg ny test/tr. Allikevel virker han ikke spent på resultatet..!?
Han har til og med spurt hvorfor jeg kommer til å teste på nyttårsaften. "Er det ikke bare å vente å se da?" er hans holdning til det hele virker det som.
Innimellom føles det også som han synes jeg maser som snakker om det "hele tiden".
Jeg vet han gleder seg veldig til jeg blir gravid. Og jeg vet han er litt redd for å miste igjen. Han tok det ganske tungt og likte ihvertfall ikke å se hvordan det påvirket meg. Han har også sagt det er vanskelig for han å forholde seg til frem til positiv test siden han ikke kjenner noe på kroppen. Men jeg savner litt mer engasjement i hverdagen.

Er det flere som har det sånn? Hvordan takler i så fall dere dette?

Jeg kan jo liksom ikke bli sur på han heller, for jeg skjønner jo hva han mener...
Jeg tror menn har en egen evne til å distansere seg, som ikke alltid vi kvinner forstår oss på. Jeg er sikker på at han vil engasjere seg mer når du har positiv test, men før det er det manglende engasjementet en metode for å beskytte seg selv mot skuffelser. Merket det samme her. Testtolkning gidder han ikke, men når det er tydelig strek blir han veldig engasjert :)
 
Takk for det!
Jeg gleder meg til å vite, uansett resultat.
Dpo-land er ikke noe for meg:D
Haha. Må si meg enig i det! Men testet i går og var da bare 7dpo, så må ta meg litt sammen:laughing002
 
Jeg tror menn har en egen evne til å distansere seg, som ikke alltid vi kvinner forstår oss på. Jeg er sikker på at han vil engasjere seg mer når du har positiv test, men før det er det manglende engasjementet en metode for å beskytte seg selv mot skuffelser. Merket det samme her. Testtolkning gidder han ikke, men når det er tydelig strek blir han veldig engasjert :)
Min mann har ihvertfall den evnen i veldig stor grad! :D
Ja, håper han blir mer engasjert når han ser tydlige streker. Men det kommer nok til å ta litt tid det også tror jeg. Han senker nok neppe skuldrene og gleder seg skikkelig før han har vært med til legen eller ul siden vi mistet sist.
Men jeg vet han kommer til å bli veldig glad da, så det for holde!
Han kommer uansett ikke til å være den eneste som er redd for å miste igjen...
 
Haha. Må si meg enig i det! Men testet i går og var da bare 7dpo, så må ta meg litt sammen:laughing002
Haha:D
Gjorde det samme selv i håp om en perfekt julegave. Merkelig nok var den negativ forrige uke;) IKM i dag.
 
Haha:D
Gjorde det samme selv i håp om en perfekt julegave. Merkelig nok var den negativ forrige uke;) IKM i dag.
Åh! Veldig spennende da! Spent på å høre hvordan testen ser ut! Krysser fingrene for dere:happy:
 
Dagens test var blenda...:(
Da er det nok bare SAen forrige mnd som forsinker tr.
Vet el kom et par dager forsinket denne mnd, så da er hun nok rett rundt hjørnet nå som det er et par dager siden orginal IKM.
Kjenner jeg er litt skuffa, men heldigvis ikke så lei meg. Det skulle litt flaks til om det skulle klaffet denne gangen.
Men jeg får se lyst på det! Nå kan jeg ta et glass vin eller tre til maten i kveld og skåle i ordentlig champagne :D
Så får vi bare prøve litt hardere nedste pp:p
 
Dagens test var blenda...:(
Da er det nok bare SAen forrige mnd som forsinker tr.
Vet el kom et par dager forsinket denne mnd, så da er hun nok rett rundt hjørnet nå som det er et par dager siden orginal IKM.
Kjenner jeg er litt skuffa, men heldigvis ikke så lei meg. Det skulle litt flaks til om det skulle klaffet denne gangen.
Men jeg får se lyst på det! Nå kan jeg ta et glass vin eller tre til maten i kveld og skåle i ordentlig champagne :D
Så får vi bare prøve litt hardere nedste pp:p
Å nei! Jeg som hadde sånn trua! Jaja. Da er det bare å fortsette prøvingen da. En eller annen gang sitter det igjen og du vet jo faktisk at du kan bli gravid :) Nyt i hvert fall champagnebrus i kveld, fortsatt usikker på hva jeg skal gjøre. Hmm
 
Å nei! Jeg som hadde sånn trua! Jaja. Da er det bare å fortsette prøvingen da. En eller annen gang sitter det igjen og du vet jo faktisk at du kan bli gravid :) Nyt i hvert fall champagnebrus i kveld, fortsatt usikker på hva jeg skal gjøre. Hmm
Hahahhaha. Iphenis! Autocorrect altså. Champagnen, ikke brus :p
 
Hahahhaha. Iphenis! Autocorrect altså. Champagnen, ikke brus :p
Hehe, ja nå blir det definitivt ordentlig champagne :D
Skal prøve vårt beste for at den skal sitte neste pp:)
Elsket følelsen av å være gravid så jeg vil veldig gjerne kjenne den igjen så fort som mulig!
 
Hehe, ja nå blir det definitivt ordentlig champagne :D
Skal prøve vårt beste for at den skal sitte neste pp:)
Elsket følelsen av å være gravid så jeg vil veldig gjerne kjenne den igjen så fort som mulig!
Blir nok til at jeg joiner inn i neste måned. Tok en test nå, blenda.. Skal sies at det er 2t siden forrige toalettbesøk og at jeg har drukket juice, så er nok litt utvannet, men følelsen tilsier at tr kommer til søndag. Så da får vi satse på oktoberspirer:) Champisen ble lagt til kjøl nå:dance008
 
Blir nok til at jeg joiner inn i neste måned. Tok en test nå, blenda.. Skal sies at det er 2t siden forrige toalettbesøk og at jeg har drukket juice, så er nok litt utvannet, men følelsen tilsier at tr kommer til søndag. Så da får vi satse på oktoberspirer:) Champisen ble lagt til kjøl nå:dance008
Kjedelig!
Jeg hadde skikkelig troa på at det ble spire på den nå:( ikke det at alt håp er ute for deg, men ;)
Vi får nye champagnen i kveld og satse på oktoberspirer! :D
 
Kjedelig!
Jeg hadde skikkelig troa på at det ble spire på den nå:( ikke det at alt håp er ute for deg, men ;)
Vi får nye champagnen i kveld og satse på oktoberspirer! :D
Vi nyter champisen og skåler oss inn i 2016 som blir vårt år! Riktig godt nytt år :D
 
Godt nyttår!
I år skal være året vårt!

I dag er jeg mer klar for ei spire enn jeg noensinne har vært, tror jeg. :D

Siden testen i går fortsatt var blenda er nok løpet kjørt denne pp...
Så da ble det en real fest i går i stedet.
Så nå ligger vi her på sofaen og er kleine begge to.
Og jeg kjenner at jeg er ferdig med den drikkingen...
Jeg kommer ikke til å savne det i det hele tatt!
Nå vil jeg bare ha en grunn til å la det være;)

Første jeg gjorde når jeg endelig kom meg opp i dag var å bestille et drøss nye el tester, så må må bare tr komme så vi kan starte neste pp.

Lille spire, du er velkommen til å bosette deg i magen min så fort du vil! <3
 
Så koselig å lese om dine ønsker Bolla86. Satser på at det setter seg en spire neste pp da. Kom over dette forumet i dag, og merker jeg finner stor trøst i å lese andres lignende historier. Selv har jeg aldri fått kjent på følelsen av å være gravid. Jeg satser på et lykkelig 2016 for oss.
 
Last edited:
Så koselig å lese om dine ønsker Bolla86. Satser på at det setter seg en spire neste pp da. Her har vi en pause på 2 mnd nå pga 4 pp som ikke har resultert i noe spire. Det har vært utmattende og vi har et behov for å distansere oss fra den tunge belastningen psykisk.. De sier at 4 pp ikke er så lenge å være prøver, men det synes jommen jeg! Kom over dette forumet i dag, og merker jeg finner stor trøst i å lese andres lignende historier. Selv har jeg aldri fått kjent på følelsen av å være gravid. Jeg satser på et lykkelig 2016 for oss.
Takk for det!

Kan sikkert lønne seg med en pause innimellom ja. Jeg var i hvert fall på ingen måte forberedt på at det kom til å bli så altoppslukende:p
Da er det deilig å ha forumet her hvor man kan lufte tankene sine litt og høre andres erfaringer.
Så slipper gubben å høre på alt maset mitt om det hele tiden også;)

Lykke til når dere begynner å prøve igjen!
Satser på 2016 spirer på alle prøverne her inne <3
 
Back
Topp