Lurer på om jeg skal legge min lille trøtte baby
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen hjem igjen.Daa var vi endelig hjemme4 timer brukte vi totalt, to små stopp var inkl
så er det å pakke ut...eller ta det senere (i morgen)
![]()
Velkommen hjemDaa var vi endelig hjemme4 timer brukte vi totalt, to små stopp var inkl
så er det å pakke ut...eller ta det senere (i morgen)
![]()
Håper det ikke blir lenge å vente.Legen 10 min forsinket ikke så galt men er en foran meg og enda en som ventermå jo ha sykemelding
Syns det høres veldig greit utHeigrunnen til at det har vært stille fra denne fronten er at vi venter barn til neste år. Vi sier det nå da det er visse hensyn som må tas i dette svangerskapet. Håper dere kan og bidra til å holde det borte fra nettet og ikke si det videre til de som ikke vet. Vi vil ikke si det til alle enda og heller ikke på nett. Klem fra også navnene våre, N og lille T
Den er vel grei å dele til venner vi kan få spørsmål om å finne på ting? Som senter eller store ting som krever mye av meg på en dag. Sender den ut etter OUL![]()
Å neiWææMannen ble akutt dårlig og ligger nede på badet og kaster opp også sier han først nå at det var 2 stykk på jobben hans som var hjemme med omgangssyke i dag og 1 som måtte sendes hjem midt på dagen fordi han ble dårlig. Nei, nei, nei! Jeg har vært nok syk, og vil IKKE få den pokkers syka i tillegg :S
Min er alltid forsinket da han bruker tid på hver enkelt pasientHåper det ikke blir lenge å vente.
Legen min var ikke noe forsinket i det hele tatt når vi var der før i dag![]()
Det pleier min også å væreMin er alltid forsinket da han bruker tid på hver enkelt pasient![]()
Ikke alle som tenker seg om..Angående dette å dele på FB og lignende.
Husker jeg ble hoppende forbanna på min storesøster da det første hun gjorde etter å ha fått vite jeg var gravid med lille U var å skrive på FB at jippi hun skulle bli tante igjen. Den eneste det kunne være var meg, og vi hadde ingen planer om å dele på FB og jeg og min søster har mange felles venner
Er jo derfor vi er redde for at noen skal skrive noe :/ ikke familie men venner ....Angående dette å dele på FB og lignende.
Husker jeg ble hoppende forbanna på min storesøster da det første hun gjorde etter å ha fått vite jeg var gravid med lille U var å skrive på FB at jippi hun skulle bli tante igjen. Den eneste det kunne være var meg, og vi hadde ingen planer om å dele på FB og jeg og min søster har mange felles venner
Stakkars mannen venter på meg på alnaDet pleier min også å være
Ikke alle som tenker seg om..
Jeg ringte med en gang og ba henne ta det bort.Er jo derfor vi er redde for at noen skal skrive noe :/ ikke familie men venner ....
Hun burde aldri lagt det ut uansett ... Har stengt veggen min, men redd de skal skrive navnet mitt likevelJeg ringte med en gang og ba henne ta det bort.
Når hun spurte hvorfor fortalte jeg henne det var min graviditet ikke hennes
Hun fjernet det heldigvisHun burde aldri lagt det ut uansett ... Har stengt veggen min, men redd de skal skrive navnet mitt likevel