Se som er irriterande er att det er lang tid hver gang. Førstår att de kan vara 1-2 ganger eller akutfallOg så skulle det ha sendt pasientene en SMS i god tid dersom de ser det blir mye venting og sagt de kunne komme senere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se som er irriterande er att det er lang tid hver gang. Førstår att de kan vara 1-2 ganger eller akutfallOg så skulle det ha sendt pasientene en SMS i god tid dersom de ser det blir mye venting og sagt de kunne komme senere
Slik er det dessverre her åEr så förbannad på legekontoret. Alltid sånn Lang väntetid. Alltid fullt med folk. Skjönner ej hur de kan berekna å ta imot så mye patienter. Så sitter man å väntar 1 time för få komma in.
Jo de er væl bra.har besøk så nå er vi 5 vuxna 3 barn og en baby i magenStår til med dere i dag da?
Uff TråkigtSlik er det dessverre her å![]()
Da er det bare å nyte dagen!Da har gubben tatt med seg mini ut på shopping og jeg har leiligheten for meg selv![]()
Ja nytes til fulleDa er det bare å nyte dagen!![]()
Trøtt i dag, vært full storm her siden i gårStår til med dere i dag da?
Tar legen seg tid til deg når du først kommer inn? Fastlegen min er alltid forsinket. Det er slitsomt å vente, men verdt ventetiden siden jeg har en super fastlege som tar seg tid til hver enkelt pasient. Hvis jeg bestiller time i god tid i forveien så passer jeg på å få time rett etter åpningstid, så rekker han ikke å bli så forsinket.Se som er irriterande er att det er lang tid hver gang. Førstår att de kan vara 1-2 ganger eller akutfall
Ojsann. Vestlandet?Trøtt i dag, vært full storm her siden i går![]()
Jeg er alene både titt og ofteEr utrolig sjelden jeg er helt alene hjemme (kan telle på 1 hånd de gangene gubben har tatt mini med seg eller jeg har fått dratt alene på ærend). Så nyter det til det fulle.
Hvordan går det med dere?
Så bra, det vil si det ordnet segNav sa jeg bare skulle få sykemelding og at min saksbehandler tar kontakt da han ser jeg er sykemeldt og ikke klarer planen vi har satt opp![]()
Veldig braStår til med dere i dag da?
Masse god bedring til degVondt i hodet, men ellers bra. Mannen kom hjem tidlig fra jobb og har fått fri resten av romjulen.
Ja, blåser så gale nå... Hatt veldig merkelig vær her siste ukene, var opp i 16+ helga før jul, 13-14+ grader på julaften, så kom snøen 3.juledag og 4- og i dag er snøen blåst bort og det er 6+ igjenOjsann. Vestlandet?
Høres ut som dere har en koselig dagJeg er alene både titt og ofte
Her går det veldig bra.
For øyeblikket leker lille U på matten, eldsten prøver et spill han fikk til jul og frøkna sitter på NRKSuper på dataen..
Uff da, håper det roer seg snartTrøtt i dag, vært full storm her siden i går![]()
Ja, er dryg denne vinden... Kommer seg ikke ut på trilletur heller daUff da, håper det roer seg snart
Er veldig koseligHøres ut som dere har en koselig dag![]()
Du får kose deg inne da.Ja, er dryg denne vinden... Kommer seg ikke ut på trilletur heller da![]()
Ja, her har vi fyrt opp og bare koser oss!Du får kose deg inne da.
Har dere peis?