Slett ikke godtKald grøt er vel ikke godt?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slett ikke godtKald grøt er vel ikke godt?![]()
hehe gjør nok detHeheden dukker nok opp
![]()
yes var vel mye i går.Greit å fordele ærend ja![]()
NææPå nyåret. 4. januar
![]()
Ja nærmer seg:-DNæædet er snart det jo!
God tur hjemGod kveld
Her pakker vi litt mens vi ser på Harry Potter! I morgen er det hjemreise![]()
Borte bra, men hjemme best![]()
Best å være hjemme og få hvilt ut litt jaDet velger vi også i år. Ikke helt typisk for oss, men vi har jo en baby og en sliten mor
Jeg er lei alt unntatt marsipan!!Nå eeer jeg så lei julegodt og julemat..alt for mye pinnekjøtt og sjokkis. Glad det blir kylling i morgen eller fisk til middag idag
![]()
Ja faktisk, ikke 100% fornøyd, men det blir jeg aldri hahaha;P takk for at du spurteKom du i mål?![]()
Ja, det er det. Litt kjedelig, men godtBest å være hjemme og få hvilt ut litt ja![]()
He he bare tullet med degSå veldig, veldig, veldig klart ikke, og tanker i den retning var min største motforestilling mot navnet jeg ellers liker.
Vi har allerede en sønn som deler navn med kongen, jeg var egentlig klar på at ingen andre unger skal ha navn fra kongefamilien
God tur hjemJa kan ikke klagesovnet tidlig
nå holder jeg på å pakke mens mann og barn sover
home we go
Planer for dagen?
God morgenGod morgen![]()
Etter bleieskift av bæsjebleie sånn etter ett, sovnet hun. Ammet noen ganger, men sov greitGjesp! Hvordan har natten vært hos dere, Sara? Her har det vært helt forferdelig. Baby som var urolig, 4 åring som plutselig kom inn i sengen vår. Bekkenløsning på mor, og en katt som også absolutt skulle ligge i sengen eller drive med ugagn.
Vet. Men noen tenker slik. Jeg var nær ved å ikke velge navnet fordi noen vil tenke slik. Men det passer så godt til henne.He he bare tullet med deg![]()