Hemmelig nisse - gjetting

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Før vi begynner gjettingen, har alle fått (og sendt) gavene sine? :)
 
Sendt (men lenge siden nå og ikke hørt noe!) og fått :)
 
Her er forøvrig også sendt og fått. :)
Tenker vi gir posten noen dager til før vi evt begynner å etterlyse. Fikk selv et julekort lille julaften som hadde vært sendt 3 . desember. Så virker som posten har vært travle i år. :p
 
Her er forøvrig også sendt og fått. :)
Tenker vi gir posten noen dager til før vi evt begynner å etterlyse. Fikk selv et julekort lille julaften som hadde vært sendt 3 . desember. Så virker som posten har vært travle i år. :p

Mener jeg sendte 11 des eller noe :) da fikk jeg beskjed om at det var mulig den ikke kom frem dersom jeg valgte b-post, men syns det ble litt drøyt å betale 260,- som a-post hadde kostet, så desverre er det nok sjans for at den pakka ikke kom fram i tide, men er jo lov å håpe...
 
Mener jeg sendte 11 des eller noe :) da fikk jeg beskjed om at det var mulig den ikke kom frem dersom jeg valgte b-post, men syns det ble litt drøyt å betale 260,- som a-post hadde kostet, så desverre er det nok sjans for at den pakka ikke kom fram i tide, men er jo lov å håpe...
Det skjønner jeg veldig godt! Jammen flaks at jula varer helt til påske. ;)
 
Mener jeg sendte 11 des eller noe :) da fikk jeg beskjed om at det var mulig den ikke kom frem dersom jeg valgte b-post, men syns det ble litt drøyt å betale 260,- som a-post hadde kostet, så desverre er det nok sjans for at den pakka ikke kom fram i tide, men er jo lov å håpe...
Jeg sendte 06. Desember og fikk samme beskjed! A post ble litt voldsomt :rolleyes:
 
Sendt og fått:)
 
Sendt, ikke fått :)
 
Sendt og fått :) pakken jeg sendte skulle et stykke..kanskje det tar tid å komme frem.
 
Har sendt, kommer hjem fra ferie i morgen kveld, så vet på tirsdag om jeg har fått...
 
Back
Topp