I
Ingenbruker
Guest
Jeg har Pinex Forte..? Kan det gå?
Tror ikke du skal ta det som gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har Pinex Forte..? Kan det gå?
Da burde du ringe en legevakt eller lignende for å spørre der pga de inneholder kodein.Jeg har Pinex Forte..? Kan det gå?
Tror ikke du skal ta det som gravid![]()
Har snakka med legevakt nå. De anbefalte 1Pinec forte og 1 Paracet, ellrt 2 Pinex forte, 4 ganher i døgnet...Syns du ska Ringa legevakten eg visst Du har fortsatt vont. Der får du råd om smertestillade eftersom du ikkje går till tannlegevakt
De e grusomt og specielt visst de er betent. Har haft det selv halva mitt ansikte var svullen opp. fick tom morfin på legevaktenHar snakka med legevakt nå. De anbefalte 1Pinec forte og 1 Paracet, ellrt 2 Pinex forte, 4 ganher i døgnet...
Tannlegevakta åpner ikke før 10.00 i morgen :-(
Ja det er det sammeJeg har Pinex Forte..? Kan det gå?
Mamma sa til meg i går at tannlege får ein billigare når ein er gravid, veit ikkje kor mykje men er billigare! Ellers er det ikkje uvanlig å få problem med tennene når ein er gravid då![]()
Dvs gjennom mine 3 Svangrskap.. Er ikke gravid.. Haha. Går bare litt fort av og til.. Og får ikke til å endre innlegg
Ikkje? Å herregud, eg som var tenkt å bestille time over nyttår :O
Det var sånn for typ 10-15 år siden ja.. Ikke nå lenger.. Ikke så mye som et% i rabatt desverre...Mamma sa til meg i går at tannlege får ein billigare når ein er gravid, veit ikkje kor mykje men er billigare! Ellers er det ikkje uvanlig å få problem med tennene når ein er gravid då![]()
Lurt å ta en sjekk, men billigere får du ikke.. =/Ikkje? Å herregud, eg som var tenkt å bestille time over nyttår :O
Mamma sa til meg i går at tannlege får ein billigare når ein er gravid, veit ikkje kor mykje men er billigare! Ellers er det ikkje uvanlig å få problem med tennene når ein er gravid då![]()