Vognpose..hjelp!!!!

Frøknenen

Andre møte med forumet
Jeg er veldig usikker angående vognpose.. voksi urban eller lammeullspose? Noen med erfaringer??
Har hørt fra noen at ungene kan bli litt klamme i dunposer .? Men i voksi urban er det jo ull i bunn...
 
Vi har lammeullspose.... :) veldig gla for det, syns de virker gode :)
 
Lammeull! :) Jeg liker ikke de Voksiposene jeg, i forhold til lammeullsposer! :)
 
Har bare hatt voksi pose er veldig fornøyd med det:) syns ikke ungene mine har blitt klam, bare svett om jeg kler for mye på :p
 
Har utelukkende gode erfaringer med dun. Veldig mykt og godt. Pakker seg fint rundt barnet, aldri blitt klamt. :) Bomull inni den vi har.
 
Vi har bare dundyne, ingen vognpose :) funka fint til januar-storesøster, så tipper det funker like bra denne gang :)
 
Håper det funker fint med lammeskinn i bunnen og dyne og vognteppe over når baby er så liten, så har jeg god tid til å finne ut hvilken vognpose jeg må/vil ha når han er litt større, evt. når vi går over til sportsdelen :) Men jeg har jo ikke peiling, lærer underveis :-D
 
Har en troller iglo!
 
Har to vacs urban, så er veldig fornøyd med denne. Den har også vært/ er best i test :D
Men har aldri prøvd lammeullspose.
 
Har ingen erfaring da dette er vårt første barn, men vi har fått easygrow av mamma.. ☺ Ser veldig fin og behagelig ut! ☺
 
Vi har begge deler, og har erfart at ungen kan bli våt av svette i begge deler om man kler for mye på :) Typisk mødre å tro at ungene blir kalde vel? :p
 
Takk for kommentarer jeg tror jeg prøver meg på voksi urban
Jeg hadde valgt city i stedet, hvis jeg fikk velge igjen. Lettere med en glidelås på midten, samt at den er mykere. Et alternativ er lun fra refleks, syns den også virker myk og god, særlig liker jeg kantene rundt hodet.
 
Noen som kan anbefale enten Voksi Move eller Easygrow Mini? Klarer ikke bestemme meg...
 
Vi har kjøpt Troller Artic Vinterpose fra Rudo vi. Er vært veldig fornøyd med Troller. Hadde Troller til prinsessa mi, den posen er helt lik voksi sin urban, men siden jeg hadde solgt den, prøver vi nå denne. Den har sånn pels rundt hodet, og fyllet og bunnen er i ull, gleder meg til å ta den i bruk :) :)
 
Back
Topp