Hvor mye har dere gått opp?

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Hvor mye har dere gått opp til nå? :)

Ble nesten på gråten hos JM i dag da jeg veide meg å sås at jeg nå har gått opp 13 kg :/
Men er blitt for glad i snop...... :p
 
11kg.., alt for gla i søte ting :p kjenner det er helt innafor ;) gikk opp 16 sist, det var borte iløpet av 4 uker ;)
 
12,5 kg:) jeg veide 22,5 kg mer ved termin sist gang så jeg er egentlig fornøyd med det:) regner ikke med at jeg går opp 22,5kg på 9 uker så:p
 
7 kg i uke 30. Gikk opp 11,5/12 sist, har et lite håp om å holde meg rundt det nå også. Vi får se hvordan det går i jula :p
 
Har ikke veid meg på en liten stund, men tipper jeg ligger oppunder +20kg..det "smalt" for to uker siden med vann i kroppen, da hoppet jeg fra 13 til 17 på nullkommaniks..tror nok jeg slår begge mine to tidligere sv.skap denne gangen, da la jeg på meg 24 og 22 kg.

Oppdatert: gikk på vekta i går, og ligger visst på +17 kg enda. Jaja, det øker vel på veldig snart:meh:
 
Last edited:
Trippelpost...
 
1 kg fra startvekt, men 6 kg fra bunnotering... Går nok fort på slutten!
 
10. Legen lurte på om jeg prøvde å bremse vektoppgangen. Hun syntes altså ikke ser var mye i det hele tatt :p
Selv synes jeg heller ikke det i grunn. Samme som sist. Ble 12 til sammen da. Og det blir vel sikkert noe sånt denne gangen og. Så lenge man går opp jevnt og spiser normalt og babyen har det fint så betyr ikke tallet så mye, tenker jeg:)
 
18kg...and counting! :p
 
Magic number 10!
 
Last edited:
6 kg i uke 28. Skal til jordmor på tirsdag, da er jeg 31+2, tror jeg har hoppet opp en god del mer de siste ukene.
 
Er fortsatt på minussida.
Regner med at det skyldes endring av kostholdet pga svangerskapsdiabetes.
 
5 kg så langt. Prøver å holde litt styr på blodsukkeret i tillegg, så da blir det lite søtsaker.
 
Back
Topp