Kjærringråd

Noen som har prøvd modningsakupunktur før? Jeg skal i morgen å starte med det, er litt spent :)
 
Noen som har prøvd modningsakupunktur før? Jeg skal i morgen å starte med det, er litt spent :)

Rakk det aldri med førstemann, da han ble født i uke 37+2.
Men rakk det såvidt med frøkna i uke 38. Så ble hun født i uke 38+3!
Men jeg var allerede moden, så vet ikke om det hadde noe å si! :p
 
Rakk det aldri med førstemann, da han ble født i uke 37+2.
Men rakk det såvidt med frøkna i uke 38. Så ble hun født i uke 38+3!
Men jeg var allerede moden, så vet ikke om det hadde noe å si! :p
Var det vondt? :p jeg er strengt tatt moden jeg å, men jordmor kunne anbefale å prøve siden jeg er utslitt av masrier og rier av og på i ett par uker nå.
 
Var det vondt? :p jeg er strengt tatt moden jeg å, men jordmor kunne anbefale å prøve siden jeg er utslitt av masrier og rier av og på i ett par uker nå.

Nei, ikke noe særlig!
Vondere å få epidural! :p
Skjønner godt at du er sliten, det er jeg også etter å ha slitt med regelmessige kynnere siden uke 30, modningsrier de siste ukene, kraftig bekkenløsning og svangerskapsdiabetes. Men har liksom ikke samvittighet til å prøve å trigge noe siden jeg bare er 36 uker.. Hadde jeg vært en uke lenger, hadde jeg nok prøvd litt mer aktiv å "få gang!"
Håper det funker på deg da!
Kjenner mange som har hatt god effekt av det! :)
 
Nei, ikke noe særlig!
Vondere å få epidural! :p
Skjønner godt at du er sliten, det er jeg også etter å ha slitt med regelmessige kynnere siden uke 30, modningsrier de siste ukene, kraftig bekkenløsning og svangerskapsdiabetes. Men har liksom ikke samvittighet til å prøve å trigge noe siden jeg bare er 36 uker.. Hadde jeg vært en uke lenger, hadde jeg nok prøvd litt mer aktiv å "få gang!"
Håper det funker på deg da!
Kjenner mange som har hatt god effekt av det! :)

Huffda! Du har virkelig fått det! Håper det roer seg litt nå i disse juletider for deg! :)

Nei, skjønner du ikke vil det da, hun sa egentlig jeg skulle startet for ett par uker siden når jeg bestilte time, men da var jeg ikke klar over at det fantes! :)
Håper det gir effekt! :)
 
Jeg har ikke helt troa på disse kjerringrådene, med unntak av sex da som har litt fakta bak ;) Prøvde mye da jeg var gravid med nr to, var veldig moden ifølge jm på kontroll i uke 38, hun tvilte på at jeg kom til å gå til termin. Var på akupunktur, gikk turer, vaska hus til den store gullmedaljen, spiste alt mulig rart, sex flere ganger daglig, stimulerte brystvortene osv osv.. Eneste jeg fikk var konstante kynnere/maserier døgnet rundt i over to uker. Han kom 4 dager etter termin, ei ukes tid etter jeg gav opp alle kjærringrådene ;)

Denne gangen skal jeg ta det helt med ro, han kommer når han kommer :)
 
Med førstemann gikk jeg 8 dager over termin. Hadde ofte sex da, men hadde vel ingen virkning. Prøvet også lakserolje, dette var heeeelt forferdelig. Fikk ekstrem diare og ikke noe mer. Har ikke tatt det flere ganger, og kan ikke anbefale det.

Med nr 2 tok jeg modningsakupunktur, men vet ikke om det hjalp. Hun kom dagen etter termin.

Med tredjemann prøvet jeg ingen kjerringråd (utenom sex), han kom på termindatoen.

Så de kommer vel når de er klare. Det er vel bare slik at noen får før og noen etter termindatoen...... Ikke så mye en kan gjøre tror jeg.
 
Modningsakupunktur er vel ca det eneste i tillegg til sex som er bevist at har noe effekt, så vidt jeg leste i en artikkel tidligere i dag?
 
Fikk anbefalt modningsakupunktur av jordmora, da jeg var på innskriving og tenkte jeg skulle prøve det:) Blir ikke før etter nyttår da, er da jeg er 38 uker og var vist da det var anbefalt å starte:)
 
Fikk anbefalt modningsakupunktur av jordmora, da jeg var på innskriving og tenkte jeg skulle prøve det:) Blir ikke før etter nyttår da, er da jeg er 38 uker og var vist da det var anbefalt å starte:)
Er 38 uker på mandag, men ringte akupunktør i dag, hun sa jeg helst måtte komme i dag eller i morgen, så i morgen reiser jeg faktisk to timer for å få det gjort :) håper på resultat! Selv om jeg er litt skeptisk til om det funker :)
 
Hun får komme når hun kommer , men jeg er vel og en av som unngår disse kjerringrådene i håp om å bikke over ril 2016:p
 
I dag har jeg ryddet hus i store deler av dagen, spist Ananas og dratt meg i brystvortene!
Etter at jeg dro meg i brystvortene kjente jeg mye stikking nedentil.. :D
 
Sitter å leser om kjærring råd. Men de motstridende om hva JM sier lol
 
Back
Topp