** IKM UKE 51 **

Aldri har så mange her i området blitt gravide som det siste året!!!!
Uff! Samma her!! Godt å få litt utløp for det her kjenner jeg, selv om jeg ikke kjenner dere! Men det er så urettferdig!! Hva gjør vi for "feil" som ikke får det til på første forsøk? Sånne tanker har jeg hele tida.

Uff! Samma her!! Godt å få litt utløp for det her kjenner jeg, selv om jeg ikke kjenner dere! Men det er så urettferdig!! Hva gjør vi for "feil" som ikke får det til på første forsøk? Sånne tanker har jeg hele tida.
Dette er faktisk veldig vanskelig! Den ene etter den andre blir gravid, men jeg blir det ikke! Og så vil jeg egentlig ikke fortelle alle at vi prøver.... Kusina mi ringte og fortalte at hun var gravid på min første mens-dag forrige pp! Da gråt jeg resten av dagen...
Veldig godt å få luftet tankene med dere som jeg vet forstår!!

Dette er faktisk veldig vanskelig! Den ene etter den andre blir gravid, men jeg blir det ikke! Og så vil jeg egentlig ikke fortelle alle at vi prøver.... Kusina mi ringte og fortalte at hun var gravid på min første mens-dag forrige pp! Da gråt jeg resten av dagen...
Veldig godt å få luftet tankene med dere som jeg vet forstår!!
Uff, jeg vet! Vil jo være glad på andres vegne, men det kjennes så kjipt å være den som mislykkes også. Føles sånn! Gråt litt i ettermiddag og etter å ha fått høre om ei på jobben som begynte å prøve nå forrige måned og gravid med en gang. Jeg vil og! :)

Negative tester i dag :( hadde det på følelsen, men blir jo så skuffa uansett!! Så får vi håpe at EL ikke kommer akkurat den dagen den skal i følge kalenderen neste måned, for da skal den komme nyttårsaften, og da er det veldig lite fly som går :(

Fikk vite nå nettopp at ei til jeg kjenner, med pco(s) ble gravis nå.. Og de startet på samme tid som oss :( vanskelig å bli gla på andres vegne altså' men godt å få det ut gitt :P

Fikk vite nå nettopp at ei til jeg kjenner, med pco(s) ble gravis nå.. Og de startet på samme tid som oss :( vanskelig å bli gla på andres vegne altså' men godt å få det ut gitt :P
Innerst inne er nok vi alle glad på de andres vegne! Men når man er midt oppi det, er det fryktelig vanskelig å ikke bli sjalu!!!!

Uff, jeg vet! Vil jo være glad på andres vegne, men det kjennes så kjipt å være den som mislykkes også. Føles sånn! Gråt litt i ettermiddag og etter å ha fått høre om ei på jobben som begynte å prøve nå forrige måned og gravid med en gang. Jeg vil og! :)
Ja, man blir jo naturligvis både såret og sjalu når det føles som at det aldri blir vår tur!

Følger med dere alle sammen! Går inn i pp6, og det føles helt meningsløst! Tenkte når vi begynte å prøve at denne julen skulle jeg være gravid, men måned etter måned har gått og skuffelsen blir bare større og større. Har aldri vært gravid før så aner jo ikke om jeg kan bli gravid :S åååh. Dette er virkelig pyton! Vilvilvil :p

Følger med dere alle sammen! Går inn i pp6, og det føles helt meningsløst! Tenkte når vi begynte å prøve at denne julen skulle jeg være gravid, men måned etter måned har gått og skuffelsen blir bare større og større. Har aldri vært gravid før så aner jo ikke om jeg kan bli gravid :S åååh. Dette er virkelig pyton! Vilvilvil :p
Men er utrolig godt å vite at vi er flere!

Da satser vi på mange førjulsspirer her inne i desember :)

*Mandag 14*

*Tirsdag 15*
Bare meg =o)
Fajomo
Tr0llmor

*Onsdag 16*
Shio, pp2
Fjelldronning
Babystøv

*Torsdag 17*
Symaskin, pp11
Amahel, pp 5
Chanett, pp12
Nimmelim, pp3
AnnB_ , pp1
Utolmodigemeg, pp4

*Fredag 18*
CCmil, pp3
Emilie89, pp4
Lillemy_._
Emely2016

*Lørdag 19*
matrosfrue, pp6

*Søndag 20*
Fjellrose, pp4
Skjærepåtunet, pp4
BabyG, pp6
Frøkenvims
Prøverbabynr2

*SA :( *
Charlie

*TR :( *
Ønskespire
Nimmelim
Amahel
Utolmodigemeg
Bare meg =o)
Fjelldronning
Shio

*GRAVID ❤️ :)*
LilleØnskeSpire
Minti
Fajomo

Jammen ikke mange gravide denne uken :( Neste mnd mååå jo bli bra!

Åh, jeg vet! Jeg så for meg at jeg skulle sitte med stor mage og være overlykkelig, men den gang ei. :( har IKM i morra, men negativ test i går, gadd ikke teste i dag og kjenner på mensmurringer nå. Så da blir det nok mensen og trøstedrikking i morra :( :P

Hvor urettferdig er ikke det?!?! (Eller hurra for henne, og det er så bra at det kan gå bra!!) men seriøst, jeg er frisk som en fisk, trener regelmessig, spiser sunt, tar alle vitaminer og samme med mannen min! Hvorfor skal vi ikke få det til?

Da har tr kommet som forventet! Da går man inn i pp13.. Noen gode råd for hva jeg kan gjøre, litt ekstra hjelp fra lege, sykehus etc?

Da har tr kommet som forventet! Da går man inn i pp13.. Noen gode råd for hva jeg kan gjøre, litt ekstra hjelp fra lege, sykehus etc?
Vet ikke hvor mye du gjør nå, men jeg har de siste 2-3 pp tempet og testet for EL, slik at jeg er sikker på at jeg har/når jeg har EL!
Denne pp prøver jeg også progesteronkrem for at egget lettere skal feste seg! (Fås med resept på apoteket)
Villig til å prøve alt!

Back
Topp