Kjærringråd

Nei, her prøver jeg iherdig å knipe igjen til januar. Er 36 uker imorgen, og sex ville nok satt det igang mtp veeeeldig kort livmorhals, myk og moden, begynnende åpning og hodet nesten festet.
Men heller FØR mandag,;enn å ligge på sykehuset i romjulen..
 
Nei, her prøver jeg iherdig å knipe igjen til januar. Er 36 uker imorgen, og sex ville nok satt det igang mtp veeeeldig kort livmorhals, myk og moden, begynnende åpning og hodet nesten festet.
Men heller FØR mandag,;enn å ligge på sykehuset i romjulen..
Hehe, sex har ikke hjulpet mye her uansett om jeg har åpning, mormunnen er myk og moden og jeg ikke har noe igjen av livmorhalsen :)
Men ja, kom gjerne før mandag enn romjula! :p
 
Hehe, sex har ikke hjulpet mye her uansett om jeg har åpning, mormunnen er myk og moden og jeg ikke har noe igjen av livmorhalsen :)
Men ja, kom gjerne før mandag enn romjula! :p

Det har det gjort her tidligere! :p
Så jeg tar ingen sjanser..
Blir det litt prematurt så skal det ikke være min "feil" iallefall! :p
Selv om hun er god i størrelsen allerede. ( estimert til 3,2-3,3 kg idag )
 
Det har det gjort her tidligere! :p
Så jeg tar ingen sjanser..
Blir det litt prematurt så skal det ikke være min "feil" iallefall! :p
Selv om hun er god i størrelsen allerede. ( estimert til 3,2-3,3 kg idag )
Hehe, da er det greit å ikke ta noen sjanser! :) de stopper ikke fødselen på meg nå om den skulle starte sa jordmor allerede for halvannen uke siden, å baby ligger fint på kurven og alt ser bra ut, så da tenker jeg det ikke er så nøye så lenge babyen har det fint :)
 
Hehe, da er det greit å ikke ta noen sjanser! :) de stopper ikke fødselen på meg nå om den skulle starte sa jordmor allerede for halvannen uke siden, å baby ligger fint på kurven og alt ser bra ut, så da tenker jeg det ikke er så nøye så lenge babyen har det fint :)

Det gjør de ikke her heller, så nå har mannen skrudd sammen sprinkelsenga! ;-)
Så er iallefall den klar! :p
 
Har tenkt på det men samboeren er ikke så lysten på meg siden jeg har så vondt. Han synes det er så vanskelig ....
 
Har tenkt på det men samboeren er ikke så lysten på meg siden jeg har så vondt. Han synes det er så vanskelig ....
Litt kjipt, mannen min var ikke så lysten han heller før jeg sa det var greit å prøve, så fikk jeg heller si fra om det ikke skulle gå :) ikke noe gøy å ha vondt og skal prøve å gjennomføre noe som egentlig skal føre dere tettere sammen..
 
Kjerringråd driver jeg ikke enda, mangler noen ting på plass, har ikke fått hentet (må sjekke om legen ordner resept i dag) medisinene jm sier jeg må ha for å få føde hjemme, bla
 
Lever som normalt :p Har ikke så trua på kjerringråd egentlig. Men man må i allefall ikke være redd for å fortsette som før for at det skal starte noe. Jeg er bare (straks) uke 35, så da tror jeg ikke sex kan framskynde noe uansett.
 
Jeg er 37 uker i morgen, men det eneste sex har gitt meg med de andre to er (vel, med første, med andre tror jeg ikke vi drev med slikt. Med første gikk jeg 6 dager over termin, så da prøvde vi) var et par timer med regelmessige maserier, som gikk over. Mao, et par timer mindre søvn, og ikke noe action.

Jeg forsøker ikke fremskynde, men stresser ikke med at det må gå over nyttår heller, hun kommer når hun kommer, men helst ikke 23-26 desember, akkurat midt i jula, liksom.

Men vente litt, for legen har ikke ordnet de reseptene i dag, og jeg vil ha de medisinene i hus snart, så jeg kan senke skuldrene og vite at hjemmefødsel går i boks
 
Med forrige tok jeg meg en tur på trampolina på termindagen. Et par hopp, så gikk jeg inn å la meg på sofaen. Etter et par timer kom første rie.... og resten er historie :p Sikkert tilfeldig :D
 
Er gøy å se hvordan folk tenker rundt om de vil prøve, når de vil prøve og de som har erfaring :D
 
Back
Topp