Kjærringråd

Nr3 <3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Noen som er utålmodig og har begynt å prøve seg på noen av de mange kjærringrådene for å starte fødsel? :)
Ren nysgjerrighet!
Vi har prøvd rikshospitalets sexoppskrift, rett og slett bare for å prøve og også piffe opp litt nå når vi begge er lei og slitne :) kan ikke si det funket annet at vi kom "nærmere" i en slitsom travel tid :)
 
termin en uke inn i det nye året og legene vil sette det i gang om han ikke har dukket opp da;P men ønsker at poden skal bli til etter nytt år;P
 
Her ventes det også med alt som kan sette i gang til 1 januar. :p Er 35 uker i dag, så kan vente litt før han kommer. ;-)
 
Hehe, gøy å se at alle kniper :)
Jeg har hatt så mye masrier og rier generelt, og ingen tror jeg klarer knipe igjen til over nyttår! For meg er det ikke nøye egentlig, men jeg håper jo på nytt år :p
 
Hehe, gøy å se at alle kniper :)
Jeg har hatt så mye masrier og rier generelt, og ingen tror jeg klarer knipe igjen til over nyttår! For meg er det ikke nøye egentlig, men jeg håper jo på nytt år :p
Har de siste dagene hatt masse maserier/kynnere, men håper likevel han blir inne til over nytt år. :p Har sittet de siste kveldene med rieteller, men heldigvis har det gitt seg etter en par, tre timer. :-D
 
Jm sa i går at frøkna ligger langt nede og har festet seg (til tross for at jeg har barn fra før), så hun rådet meg til ikke å ha vilter sex om jeg vil holde ungen inne litt til. Måtte bare le, for her har det vært sexnekt i flere uker pga det! ;-)
 
Jm sa i går at frøkna ligger langt nede og har festet seg (til tross for at jeg har barn fra før), så hun rådet meg til ikke å ha vilter sex om jeg vil holde ungen inne litt til. Måtte bare le, for her har det vært sexnekt i flere uker pga det! ;-)
Det har det vært her også. :p
 
Ingen kjerringråd her enda, og har fått sexnekt av mannen fram til nyttårsaften (etter jeg fortalte han om tråden ang det her inne)! :p
Men jeg spiser sterk mat da, er svak for alt som er sterkt;) Og har spist grøt med kanel, men absolutt ikke merka noe etter det:) Kniper for harde livet fram til januar!:p Skal på kontroll hos jm i morra, så er veldig spent på hvordan lille ligger og om han har festa seg! :)
 
Har de siste dagene hatt masse maserier/kynnere, men håper likevel han blir inne til over nytt år. :p Har sittet de siste kveldene med rieteller, men heldigvis har det gitt seg etter en par, tre timer. :-D
Det er jo en spennende tid!
Jeg er noen ekstra timer hos jordmor på grunn av riene, og har gått snart to uker! De sier det kan skje når som helst, og har så langt bare noen timer med pause, mellom 12 og 3 på natta hvor jeg får ordentlig med hvile fra disse riene :p
 
Det er jo en spennende tid!
Jeg er noen ekstra timer hos jordmor på grunn av riene, og har gått snart to uker! De sier det kan skje når som helst, og har så langt bare noen timer med pause, mellom 12 og 3 på natta hvor jeg får ordentlig med hvile fra disse riene :p
Oi, ja da kan det jo skje noe når som helst. :) I dag har lille "gnudd" veldig nederst i magen/bekkenet, og det er så ubehagelig vondt, og så spenner han til oppover og borer hode nedover...:eek: Ikke godt...og så kommer maserier eller kraftige kynnere etterpå. :p
Ingen av de andre er født tidlig, de har kommet rundt ul terminen, men første skulle nok kommet til mensterminen som var 11 dager før ul terminen. ;-) Var større en de to andre og veldig stresset. :-/
Håper på å knipe igjen til rakettene er skutt opp i hvertfall. :p
 
Vurderer sex... Tror han kommer før nyttår uansett, og meget mulig jeg blir igangsatt i romjula, så da kan han jo likesågodt komme nå. Han er jo ferdig og har en fin størrelse akkurat nå.;)
 
Oi, ja da kan det jo skje noe når som helst. :) I dag har lille "gnudd" veldig nederst i magen/bekkenet, og det er så ubehagelig vondt, og så spenner han til oppover og borer hode nedover...:eek: Ikke godt...og så kommer maserier eller kraftige kynnere etterpå. :p
Ingen av de andre er født tidlig, de har kommet rundt ul terminen, men første skulle nok kommet til mensterminen som var 11 dager før ul terminen. ;-) Var større en de to andre og veldig stresset. :-/
Håper på å knipe igjen til rakettene er skutt opp i hvertfall. :p
Ikke en deilig følelse nei!
Satser på de fleste av oss klarer holde igjen til etter rakettene ja! :) det er jo det beste for baby å være i magehuset til de er klar :) spennende!
 
Vurderer sex... Tror han kommer før nyttår uansett, og meget mulig jeg blir igangsatt i romjula, så da kan han jo likesågodt komme nå. Han er jo ferdig og har en fin størrelse akkurat nå.;)
Er vel det eneste som faktisk skal funke ifølge jordmor :) tenker det er bedre å få nå før jul enn i romjula! :)
 
Back
Topp