Her tror jeg det blir en tur på lekeland og kanskje Østfoldhallen som er åpen etpar timer i dag. Det blir morsomt å være litt aktiv
Hva er deres planer?
Hva er deres planer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her tror jeg det blir en tur på lekeland og kanskje Østfoldhallen som er åpen etpar timer i dag. Det blir morsomt å være litt aktiv
Hva er deres planer?

Uff da. Slitsomt å ikke være i form.Mannen og 5 åringer har dratt til å åpne butikken(vi driver en butikk sammen jeg og mannen min). Men jeg og jenta min blir hjemme, kvalmen og opplasting har tatt bort alle kraften jeg har![]()

Oi det høres herlig utVi skal på julemarked på landbruksskolenUngene gleder seg veldig til hesteridning og julegrøt på låven
![]()
Haha! Slik startet dagen min også. Og nå har jeg jobbet så mye at jeg har skikkelig vondt i korsryggen..I dag har jeg for første gang på mange dager litt ekstra energi!
Så da blir det husvask!![]()
Oi så spennende med butikk. Hva slags butikk er det?Mannen og 5 åringer har dratt til å åpne butikken(vi driver en butikk sammen jeg og mannen min). Men jeg og jenta min blir hjemme, kvalmen og opplasting har tatt bort alle kraften jeg har![]()
Digg..me2. Føler meg helt normalI dag har jeg for første gang på mange dager litt ekstra energi!
Så da blir det husvask!![]()
Høres deilig utJeg har sovet!
Ligger i senga nå. Skal snart ut å gå tur med mannen.![]()
Fotball?Ligge på sofaen og se Norge - Tyskland![]()
Haha! Håper du har en forståelsesfull mann og familieAlt jeg klarer å tenke er "hvordan skal jeg klare å holde meg våken i 4 timer til??"![]()
Han er veldig snill altsåHaha! Håper du har en forståelsesfull mann og familie![]()