Klagetråd?

Høres ut som meg d der .
Våkner flere ganger iløpet av natta av mine egne brekningslyder Pga den helvetes halsbrannen, og så snur jeg på meg, å det knaser seriøst i bekkenet .. Skikkelig høy.

Klager ikke... Men gleder meg til å bli ferdig :)
Jaaa snart ferdig :D
 
Huff, kjennes ut som jeg begynner å bli forkjølet. Tett i nesen og vondt i hodet. I tillegg til å føle seg helt utslått.
 
Kjeeeeder meg!!! Har mer enn nok å gjøre, bare ikke det jeg har lyst til. Sitter med siste innspurt av karakterer i kunst og håndverk. Kan ikke fordra å vurdere dem, vet at noen blir skuffet, til tider er det veldig vanskelig å vurdere dem og er så redd for å være urettferdig/sette karakter basert på innsats (er egentlig ikke lov). Huff, alt for mye igjen som liksom skal være ferdig i morgen slik at jeg slipper å stresse i helga. Blir nok karakterstress i helga også ja.... :-/ Og til tross for dette sitter jeg heller her på babyverden enn å være effektiv... At jeg aldri lærer :p
 
Kjeeeeder meg!!! Har mer enn nok å gjøre, bare ikke det jeg har lyst til. Sitter med siste innspurt av karakterer i kunst og håndverk. Kan ikke fordra å vurdere dem, vet at noen blir skuffet, til tider er det veldig vanskelig å vurdere dem og er så redd for å være urettferdig/sette karakter basert på innsats (er egentlig ikke lov). Huff, alt for mye igjen som liksom skal være ferdig i morgen slik at jeg slipper å stresse i helga. Blir nok karakterstress i helga også ja.... :-/ Og til tross for dette sitter jeg heller her på babyverden enn å være effektiv... At jeg aldri lærer :p

Koffer e det ikkje lov å setta karakter ette innsats? Tenke i et fag som kunst og håndverk vil det væra store variasjonar på ka de produsere og ko fint/rett det blir, men om de virkelig prøve å få det te, så bør jo det belønnas? Bedre det enn at de bare gir f tenke eg :)

Huske spesielt i geografi så redda eg meg inn på å væra aktiv i timane, det va et av kriteriene te læraren. Fekk aldri bedre enn 3+ på prøvar, men pga at eg aktivt følgte me i timane og prøvde å forstå og stilte spørsmål, så klarte eg å kara meg te ein 4 på karakterarket :p
 
Får nå halsbrann av all slags frukt:confused: og når jeg ikke skal spise godteri så har frukt vært redningen for søtsuget:arghh:
 
Er møkk lei av å våkne vært 45 min pga doturer, fordi man er ukomfortabel eller av de minste ting. Er stup trøtt og får allikevel ikke til å sove skikkelig, mens min bedre halvdel og bikkja snorker og sover i vei...
 
Er møkk lei av å våkne vært 45 min pga doturer, fordi man er ukomfortabel eller av de minste ting. Er stup trøtt og får allikevel ikke til å sove skikkelig, mens min bedre halvdel og bikkja snorker og sover i vei...

Føler virkelig med deg!!
Akkurat nå er jeg så sliten og oppgitt at jeg ikke klarer annet enn å grine.. :'(
Gubben stakkar har hatt en kjempe tøff uke på jobb. Han har jobba mye overtid og er helt utslitt. Han ligger å
snorker og sover!!

Håper vi får sovet litt i løpet av dagen imorgen..
 
Våknet mange ganger i natt, med stønn som mannen reagerer på og tror noe er galt, så er det bare bekkenet, symfysen min, som er sykt vondt når jeg snudde meg i søvne.

Men i det minste sov jeg til 5.40 før jeg ga opp mer.

Helst sove på dagen, men vi får se, min far her mye av dagen og min mor også etterhvert
 
Blir sprø i hodet av denne kvalmen!!! :( Vet at det ikke er farlig å være kvalm, og at mange har det mye verre. Det bare tar på sånn psykisk!
 
Dumme gubbe som ikke kan sette av 15 min til å se over hvor ting er på stellebordet og i skapet, han skulle være med å legge ting på plass forrige helg men til slutt la jeg det på plass selv siden han aldri hadde tid. Han dille henge opp to hyller for meg på veggen, det er snakk om 16 skruer totalt! Jeg klarer det fint selv, men jeg orker ikke stå å knote med hylle, vater og drill... Når jeg får opp hyllene kan jeg få satt på plass pynten og bamsene, og da er alt ved klart. Gubben er på jakt med bikkja hver dag i helgene nå, skjønner jo at han må det hvis det skal bli noe jakthund av ho, men mååå han være borte til nesten fire på ettermiddagen?!
 
Blir sprø i hodet av denne kvalmen!!! :( Vet at det ikke er farlig å være kvalm, og at mange har det mye verre. Det bare tar på sånn psykisk!

Selvom det ikke er farlig å være kvalm er det helt forferdelig slitsomt og deprimerende å være kvalm hele tiden!!!
Håper kvalmen din roer seg ned etterhvert!!
Sender over en klem❤️
 
Koffer e det ikkje lov å setta karakter ette innsats? Tenke i et fag som kunst og håndverk vil det væra store variasjonar på ka de produsere og ko fint/rett det blir, men om de virkelig prøve å få det te, så bør jo det belønnas? Bedre det enn at de bare gir f tenke eg :)

Huske spesielt i geografi så redda eg meg inn på å væra aktiv i timane, det va et av kriteriene te læraren. Fekk aldri bedre enn 3+ på prøvar, men pga at eg aktivt følgte me i timane og prøvde å forstå og stilte spørsmål, så klarte eg å kara meg te ein 4 på karakterarket :p
Er det jeg har fått beskjed om, de har tatt det bort fra gymmen også. Er egentlig enig med deg, syns at innsatsen i timen burde belønnes (og er man muntlig aktiv tells det fremdels i muntlige fag:) ), er litt dumt når noen ikke har gjort en eneste ting i løpet av 9 uker og fremdels leverer et fiks ferdig produkt (sikkert fått litt for god strikkehjelp fra bestemor) :-/ Men tar stort sett innsatsen litt med i betraktningen selv om jeg ikke skal;-)
 
Klager over at mannen nå har vært 16 dager i nordsjøen. Tror han kommer hjem sent i morgen kveld, så 17 dager borte bør virkelig holde. Er drit lei av å være alene nå:mumum
 
Har hatt konstant vondt i rygg og bekken siste dagene. Nå er det heldigvis såpass rolig på vindfronten at jeg går ut i kulden å dypper meg i jacuzzien! Det MÅ gjør susen :)
 
Blir en lang/sein kveld på meg. Sitter å retter og fører inn karakterer. Dette skulle egentlig vært gjort til fredag som var, men viste at jeg hadde helga på meg. Lenge leve skippertak! Er stuptrøtt, og burde gått å lagt meg for å i det hele tatt være litt opplagt til jobb i morgen. Ser for meg at jeg sitter her til 12, holder på å dø når jeg skal stå opp og ringer inn syk... Vet ikke hvordan ellers jeg skal klare å gjennomføre dette:-/ Sukk...
 
Kynnere ca hver gang jeg går over gulvet.

Sliten i magen av slikt.
 
Back
Topp