><><IKM UKE 1><><

Ikm 7. Januar omtrent og pp 7. Etter positiv test og kjemisk denne pp, håper jeg det klaffer på pp 7! :)

Jeg er ikke helt kjent med de eggløsning testene , når bør en begynne å teste sånn at jeg ikke bruker unødig med tester ? Venter på at de skal komme i posten god tid er på dag 3 har enda tr . Kanskje dumt spørsmål mener hvilken dag i syklusen

Jeg er ikke helt kjent med de eggløsning testene , når bør en begynne å teste sånn at jeg ikke bruker unødig med tester ? Venter på at de skal komme i posten god tid er på dag 3 har enda tr . Kanskje dumt spørsmål mener hvilken dag i syklusen

Dette står i bruksanvisningen til eggløsningstestene fra billig-tester :-)

Vedlegg

• image.png
    image.png
    152,2 KB · Visninger: 76
Bare hyggelig :-) blir spennende dette! håper virkelig på en septemberbaby <3 :D
Ja håper mange her inne blir gravide , er i pp 4 nå jeg vet det vil ta tid fordi har pcos ikke lett å bli gravid når en har cyste på eggstokken men har mindre symptomer nå enn jeg hadde før jeg ble gravid med førstemann . Var ikke planlagt så overraskende at jeg fikk oppleve det å bære fram mitt barn i 9 måneder . Håpet er der vet jeg kan bli gravid kanskje har jeg ikke grunn å klage men er frustrerende å slite det kjennes på hver gang skuffelsen møter deg med , negative tester og tr som melder sin ankomst vil ønske alle her lykke til i ny prøve måned . :-)

Ja håper mange her inne blir gravide , er i pp 4 nå jeg vet det vil ta tid fordi har pcos ikke lett å bli gravid når en har cyste på eggstokken men har mindre symptomer nå enn jeg hadde før jeg ble gravid med førstemann . Var ikke planlagt så overraskende at jeg fikk oppleve det å bære fram mitt barn i 9 måneder . Håpet er der vet jeg kan bli gravid kanskje har jeg ikke grunn å klage men er frustrerende å slite det kjennes på hver gang skuffelsen møter deg med , negative tester og tr som melder sin ankomst vil ønske alle her lykke til i ny prøve måned . :)

Jaa håper det :) off så trist å høre :-/ uansett godt å vite at det er mulig å bli gravid, selv om det kan ta litt lenger tid. Jeg har ingen barn og er i pp5 nå.. kjenner også på den skuffelsen :-(

Last edited:
Hei :) Skiver meg opp her jeg :) Har IKM 5 januar, mest sannsynlig. Blir 1. pp etter sist graviditet :) Har ei jente på 1 år, så krysser fingrene for to tette :)

Synd det ikke klaffet :(ser vi har prøvd nesten like lenge, håper det klaffer denne pp :)
Ja :( men visste også at det ikke ville klaffe siden monitoren ikke ga maks :( får se ka som skjer til neste pp :)

Rart hvor sterkt man ønsker seg en nugget men får det ikke :(
Veldig rart også hvor håpet fortsatt er der selv om man blir skuffet hver eneste gang :(

Ja :( men visste også at det ikke ville klaffe siden monitoren ikke ga maks :( får se ka som skjer til neste pp :)

Rart hvor sterkt man ønsker seg en nugget men får det ikke :(
Veldig rart også hvor håpet fortsatt er der selv om man blir skuffet hver eneste gang :(
Huff, det er så kjipt :( jeg begynte på pergo forrige syklus og fikk visst en fin EL. Men det klaffet ikke..

Skal ha pausemnd nå, så spent på om den blir like fin denne mnd..

Huff, det er så kjipt :( jeg begynte på pergo forrige syklus og fikk visst en fin EL. Men det klaffet ikke..

Skal ha pausemnd nå, så spent på om den blir like fin denne mnd..
Tror også at det blir pausemnd for iss og siden vi skal ferie jul hver for oss og han er ikke hjemme før 23 des, hvis han kommer seg hjem i d heile tatt og har EL dagen etter :O

Back
Topp