Baby, baby kom til meg ♡

Så gøy ❤ hvor fort slår hjerte?
11+3 i dag :) fikk høre hjerte på kontroll i dag, slo 171 ❤ ja konstant kvalm...
Ja veldig koselig:) det husker jeg ikke faktisk, var mer opptatt med å se på den lille babyen som lå og sprellet :) endelig begynt å kjenne litt liv også! Kvalmen er et herk altså, enda ikke helt over her:/

Skal du på flere ul?
 
Ja veldig koselig:) det husker jeg ikke faktisk, var mer opptatt med å se på den lille babyen som lå og sprellet :) endelig begynt å kjenne litt liv også! Kvalmen er et herk altså, enda ikke helt over her:/

Skal du på flere ul?

Skal på en ul 14 desember :)
 
9f568d67a2700064664d2247d7b42d6b


13+4
 
Hvordan går det med deg?:)
 
Jo bra. Men har fått streptokokker og gått på antibiotika som ikke funker så må til legeb i dag og ta crp og få ny antibiotika. Og har mistet stemmen pga sår hals ... men babyen har det bra :D skal på ul på mandag å sjekke kjønn :D klarer ikke å vente til oul 6 januar.... der da?
 
Uff det hørtes ikke særlig godt ut:(
Med meg går det bare bra!:) var på oul 3 desember, alt var fint:) hvor langt har du kommet nå?
 
Tankene flyr... er sykemeldt 100% til fødsel pga bekkenløsning og kynnere.... i natt drømte jeg at jeg var på sykehuset å skulle føde nå.. 24+3 i dag. 3 dager igjen så er det nøyaktig 10 uker til uka jeg fødte sønnen. Håper å gå til uke 37 i allefall men har dårlig følelse på det...

Ellers: mye smerter, hard og stram mage hele tiden, vondt bekken, halsbrann, migrene, sliten, ikke matlyst. Søtsug, puppa klør. Klage klage.

Men masse bevegelser <3 og hentesett nesten ferdig
 
Back
Topp