Ahus - time til OUL noen?

Katinka

Glad i forumet
♡Junigull 2016♡
Noen om har fått fødeplass og time til ordinær ultralyd på Ahus? Legen min sendte henvisning for sån ca. åtte uker siden, og jeg har fortsatt ikke fått svar :| Ringte for et par, tre uker siden, og da holdt de visst på med de med termin i mai. Går liksom og venter hver enested dag jeg. Håper på ul snart, voldsomt utålmodig nå merker jeg :D

Noen om har fått fødeplass og time til ordinær ultralyd på Ahus? Legen min sendte henvisning for sån ca. åtte uker siden, og jeg har fortsatt ikke fått svar :| Ringte for et par, tre uker siden, og da holdt de visst på med de med termin i mai. Går liksom og venter hver enested dag jeg. Håper på ul snart, voldsomt utålmodig nå merker jeg :D
Legen min søkte om fødeplass for 8 uker siden, har ikke fått noe brev enda...

Legen min søkte om fødeplass for 8 uker siden, har ikke fått noe brev enda...
Nå kommer det fortløpende brev tenker jeg.. De har starta å sette opp timer for de som har termin i starten av juni, så da jeg ringte de nå nettopp fikk jeg timen min over tlf :D

Jeg var ikke alene nei :)

Nå kommer det fortløpende brev tenker jeg.. De har starta å sette opp timer for de som har termin i starten av juni, så da jeg ringte de nå nettopp fikk jeg timen min over tlf :D
Åh, hurra! Når fikk du time? Mener å huske jeg fikk time skikkelig sent forrige gang, håper ikke det blir sånn nå.
Edit: ah, 7. januar skrev du jo i en annen tråd :)

Jeg var ikke alene nei :)

Åh, hurra! Når fikk du time? Mener å huske jeg fikk time skikkelig sent forrige gang, håper ikke det blir sånn nå.
Edit: ah, 7. januar skrev du jo i en annen tråd :)
Jeg er 19+2 på oul :) så innafor i forhold til 17-20 uker :p
Får håpe du får brev fort! :D når har du termin igjen?

Jeg er 19+2 på oul :) så innafor i forhold til 17-20 uker :p
Får håpe du får brev fort! :D når har du termin igjen?
Ikke brev i dag i hvert fall :| Ifølge fastlegen er det 4. juni. Satser på atjeg får time i begynnelsen av januar da :)

Ikke brev i dag i hvert fall :| Ifølge fastlegen er det 4. juni. Satser på atjeg får time i begynnelsen av januar da :)
Hu sa at brevene er ikke sendt ut ennå, men at de ble vel sendt ut i starten av neste uke :)
Krysser fingrene for deg! :D

Jeg var hos legen for 1,5 uke siden, fødeplass og innkalling til UL kom bare noen dager etterpå. Jeg skal på Ahus.

Hæææ? Det var jo heldig for deg, ( :) ) men jeg ble litt sur på Ahus nå.

Det er mulig at saksgangen fra mitt legekontor går med ekspressfart, har heller aldri opplevd at det går så fort, men jeg har lege på et kontor med over ti fastleger, så tipper at det kan ha noe med saken å gjøre. Evt så var jeg bare heldig med timing på timen min.

Måtte endre timen på UL og da mottok jeg nytt brev to dager etterpå.

Siste alternativ er kanskje at jeg bor mer sentralt? Nei, jeg aner virkelig ikke.

Det er mulig at saksgangen fra mitt legekontor går med ekspressfart, har heller aldri opplevd at det går så fort, men jeg har lege på et kontor med over ti fastleger, så tipper at det kan ha noe med saken å gjøre. Evt så var jeg bare heldig med timing på timen min.

Siste alternativ er kanskje at jeg bor mer sentralt? Nei, jeg aner virkelig ikke.
Får jeg spørre om hvor du bor? :) jeg var hos legen forrige uke faktisk (når jeg tenker over det), og har fått time allerede.. Men ikke fått brevet da..

Tipper min søknad kom kjempetidlig og havnet nederst i bunken :| Men det er jo ikke så farlig egentlig, jeg får jo en time etter hvert :)

Ahus her også og ikke hørt et pip fra dem om oul enda nei. Håper det kommer i løpet av uken :)

Jeg fikk brevet i dag :)

OUL 11 januar.
Var hos legen sendte søknad den 2 desember så dette gikk fort for min del. :P

Der kom endelig brevet mitt! :D 7. januar. Men da er jeg på konferanse, så har fått den utsatt til 12. januar.

Back
Topp