Ah ja, nå er testingen i gang ja!blir nok en hver morgen fremover.. Får negativ og sier til meg selv at jeg skal vente i noen dager. Når jeg våkner neste morgen er den lovnaden til meg selv som blåst bort xD
Må le litt! Helt lik selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah ja, nå er testingen i gang ja!blir nok en hver morgen fremover.. Får negativ og sier til meg selv at jeg skal vente i noen dager. Når jeg våkner neste morgen er den lovnaden til meg selv som blåst bort xD
Haha ja! Det er da jeg ser meg selv utenifra et sekund og føler meg litt patetisk xD i hvertfall før 10dpo..men det går som regel også fort over!Må le litt! Helt lik selvTar gjerne en ekstra på ettermiddagen!
Haha ja! Det er da jeg ser meg selv utenifra et sekund og føler meg litt patetisk xD i hvertfall før 10dpo..men det går som regel også fort over!![]()
Velkommen skal du være!Ønsker å føres opp på lista - tirsdag 15. desember.
Bomma litt og trodde jeg hadde ikm uke 50, men hører til her inne i uke 51
Hadde gledet meg veldig til å begynne testinga denne uka, men må visst smøre meg med litt mer tålmodighet ;-)
Er det mange her inne som har begynt å teste denne uka allerede?
Jeg starter torsdag, 8 DPOØnsker å føres opp på lista - tirsdag 15. desember.
Bomma litt og trodde jeg hadde ikm uke 50, men hører til her inne i uke 51
Hadde gledet meg veldig til å begynne testinga denne uka, men må visst smøre meg med litt mer tålmodighet ;-)
Er det mange her inne som har begynt å teste denne uka allerede?
Velkommen skal du være!
Jeg har begynt testing. 6dpo og kjempeoptimistxD

Billigtester i bunn. Har et par ClearBlue digital til når det røyner på sånn i tilfelle tr uteblirHvilken type test bruker du?
Jeg har bestilt meg strips fra fertil.no og lurer på å begynne testinga selv denne uka
Tenkte jeg skulle holde meg til ikm i utgangspunktet, men tror ikke jeg klarer![]()
Billigtester i bunn. Har et par ClearBlue digital til når det røyner på sånn i tilfelle tr uteblir![]()
Håper på uteblivende tr i hvertfall 9 mnd!!Samme her, tenker jeg sparer på digitaltesten til ikm ihvertfall :-D
Håper på uteblivende tr i hvertfall 9 mnd!!![]()
Kanskje den 4. desember var positiv. Men egentlig er alle negative. Rart også at du har to sterke streker så lenge.![]()
Hva tror dere?
Ja jeg skjønner det ikkeKanskje den 4. desember var positiv. Men egentlig er alle negative. Rart også at du har to sterke streker så lenge.
Var vanskelig å se noe der i dag. Du får ta en ny en first thing i morgenDagens test. Ser dere no i dag også? Føler den var sterkere i går, men urinen var mer utvannet i dag.Vis vedlegget 150105
Aner ikke dpo, kan være alt i fra 6-10 dpo.Var vanskelig å se noe der i dag. Du får ta en ny en first thing i morgenvar du mange dpo?