** IKM UKE 51 **

Har begynt å teste. 8 dpo og negativ.

Ønsker å føres opp på lista - tirsdag 15. desember.
Bomma litt og trodde jeg hadde ikm uke 50, men hører til her inne i uke 51 :)
Hadde gledet meg veldig til å begynne testinga denne uka, men må visst smøre meg med litt mer tålmodighet ;-)

Er det mange her inne som har begynt å teste denne uka allerede?

Hadde gledet meg veldig til å begynne testinga denne uka, men må visst smøre meg med litt mer tålmodighet ;-)

Velkommen skal du være! :D
Jeg har begynt testing. 6dpo og kjempeoptimist :D xD

Jeg starter torsdag, 8 DPO ;)

6dpo og i dag har brystene blitt litt ømme og litt murringer innimellom. Har ikke hatt noen ting til nå, så håper at det betyr noe :)

Velkommen skal du være! :D
Jeg har begynt testing. 6dpo og kjempeoptimist :D xD

Hvilken type test bruker du?
Jeg har bestilt meg strips fra fertil.no og lurer på å begynne testinga selv denne uka xsmile2
Tenkte jeg skulle holde meg til ikm i utgangspunktet, men tror ikke jeg klarer xsmile9

Hvilken type test bruker du?
Jeg har bestilt meg strips fra fertil.no og lurer på å begynne testinga selv denne uka xsmile2
Tenkte jeg skulle holde meg til ikm i utgangspunktet, men tror ikke jeg klarer xsmile9
Billigtester i bunn. Har et par ClearBlue digital til når det røyner på sånn i tilfelle tr uteblir :)

Hvordan ville dere tolket dette;
Jeg begynte sent å teste etter el
Hadde i følge appen el den 3.desember og fikk testene i posten morgenen den dagen.
Tok en test med en gang. Svak strek. Sterkere strek på ettermiddagen den 3. Og enda sterkere morgenen den 4.desember. Så ser jeg en anelse svakere strek igjen fra kvelden den 4.
Så har den holdt seg lik både morgen og kveld til nå?
Tok en g test bare for å ha det gjort i dag.
Blendahvit :-P

Dagens test. Ser dere no i dag også? Føler den var sterkere i går, men urinen var mer utvannet i dag.
ImageUploadedByBV Forum1449584838.302521.jpg

Back
Topp