Kunstig eller ekte juletre?

CFB

Februar 2014's Miss håndarbeid
Februar 2014 - Skjult forum
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Har hele tiden sagt at nå som vi har stor plass så skal vi ha "skikkelig" juletre. Men nå begynner jeg å bli litt i tvil.
Det finnes jo mange superfine kunstige, og man drar jo inn mye rart utefra med de ekte trærne.

Hva skal dere ha? Hvilke av de ekte trærne er minst styr med? Tenker på dryssing osv.
Og noen av dere som har kunstig tre som kan anbefale hvor jeg kan kjøpe dette?

Hvis vi går for kunstig så vil jeg at det skal være så virkelighetstro som mulig, full størrelse :)

Og hvor mye koster et ekte juletre egentlig? *Helt grønn* :D

Har ganske liten plass, og en hund som saboterer det mest av det som er hyggelig. :p Men foretrekker "ekte" tre. Gjerne edelgran, for de drysser ikke så mye, og er veldig fine! Juletrær kommer jo i mange fasonger, typer og varianter. Og prisen er jo der etter. Men man må gjerne ut med 500 iaf for et skikkelig fint tre. Vi skal bare ha et bittelite i år. :)

Vi har kunstig tre, ikke noe fancy greier -kjøpt på nille for et par hundre kroner, funker nå fint det ;)
For å få et skikkelig fint ekte tre, må man vel ut med minst 500,- gjerne opp mot 800,- også.

Vet de har utrolig flotte kunstige trær på perfect home, bohus o.l

Vi har kunstig tre pga allergier. Har uansett ikke villet hatt ekte tre pga mye insekter i treet. :p
Vi kjøpte et kunstigtre på plantasjen.

Her nede koster et ekte tre mellom 500-1000kr. :o

Helt uaktuelt å ha noe annet enn ekte tre. Har edelgran. De drysser nesten ikke. Pleier å betale rundt 500 kroner.

500-1000 var vel som jeg forventet for et ekte tre. Må litt i tenkeboksen altså. Har mest lyst på ekte! Kanskje prøve det i år da, og om det blir stress så kjøpe kunstig neste år :)

Det er noe med den deilige lukten av juletreet også da, koselig :)

500-1000 var vel som jeg forventet for et ekte tre. Må litt i tenkeboksen altså. Har mest lyst på ekte! Kanskje prøve det i år da, og om det blir stress så kjøpe kunstig neste år :)

Det er noe med den deilige lukten av juletreet også da, koselig :)
Her er det også helt uaktuelt med noe annet et ordentlig juletre! Du trenger jo ikke ta det dyreste da. ;)

Alltid hatt kunstig lite, i år skal jeg gå for et ekte halvstort i potte:) d koster rundt 500

Må være ekte og må være norsk grantre :)

Jeg hugger alltid selv - da er det helt ferskt. Det har mye å si for dryssing.

Skal til mamma i julen å der er det ekte juletre. Skal vi feire hjemme å vi har plass har vi nok ekte vi å :) litt av stemningen bare lukta syns eg.

Vi har lagt noen lapper i et flott kunstig tre. Det er nydelig, enkelt, en engangsinvestering og fritt for innbyggere :D

Har kunstig av flere grunner. Funker fint det :) vokst opp med det :)

I år blir det nok ikke no juletre her hjemme. Har ingen sted å ha det eller å oppbevare det etter bruk. Men hadde gått for kunstig, jeg slet med allergi når jeg var liten derfor har vi alltid hatt kunstig. Liker heller ikke tanken på alle insektene som er I ekte trær :p
Mamma kjøpte nettopp et kjempe fint et med led lys på til 799 på jula :)

Hugget eget i skogen til onkel i fjor.
I år skal vi ha kunstig tror jeg. Hunden rev det ned nok ganger i fjor.. Plukka barnåler til uti mars, minst :p

Vi har kunstig tre fra Nille :p veldig praktisk, bærer det frem ferdig pynta :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjem til å investere i eit flott kunstig tre til neste år pga allergi.

Her er vårt :) ImageUploadedByBV Forum1449002594.867095.jpg

Vi har lagt noen lapper i et flott kunstig tre. Det er nydelig, enkelt, en engangsinvestering og fritt for innbyggere :D

Samme har vi gjort, men det er pga allergi. Eneste ulempen med kunstig tre er at det tar plass å oppbevare det :/

Samme har vi gjort, men det er pga allergi. Eneste ulempen med kunstig tre er at det tar plass å oppbevare det :/
Det blir en eske som må plasseres ja, men det er ikke noe problem for oss :) vi har greit med lagringsplass.

Back
Topp