Julehjørnet <3

Driver jo å tenker på å kjøpe julegaver nå, og har noen ønsker selv.
Tenkte å dele dersom noen trenger inspirasjon :)

Mine julegave tips:

Joggesko med pigger
Nødlander til mobiltelefon
Ullundertøy
Bambus-undertøy
Kino-gavekort
Teater-billetter
Toalettmappe (med innhold hvis man vil)
Varmesåler ( til slalom/snowboard/sko)
DVD'er
Bøker
Kremer
Vaffeljern
Fotobok
Verktøy
Fargeleggingsbok med fargestifter

ImageUploadedByBV Forum1448738040.433366.jpg
Sånn ble mitt adventsfat i år.

ImageUploadedByBV Forum1448738096.561704.jpg
Og her har jeg pynta ei lykt :)

Jeg elsker jul <3

Advent kom litt brått på i år! Femåringen insisterte på at det er første søndag i advent denne helgen, men jeg forklarte lenge og vel at det ikke er før neste helg. Ble så overrasket når alle naboene plutselig hadde så sykt mye lys og stjerner i dag. Så.... Vi får se hva vi får til i morgen :oops:

Lykta var kjempefin! Hvordan lagde du den?

Tusen takk, så gøy at mange likte den :) det er "snø" fra Sia i bunnen, juletrær fra Søstrene grene, reinsdyr fra Plantasjen og ledd lyslenke på kobbertråd fra plantasjen. Den går på bartteri.

Har fått pynta litt til advent jeg også :-) Gleder meg til å få opp resten av julepynten :-):D
ImageUploadedByBV Forum1448759268.874756.jpg
ImageUploadedByBV Forum1448759280.273688.jpg

Så fin lykt! Aldri tenkt på å lage sånn, men det skal gjøres i morgen:-) Takk for inspirasjon!

Er det bare jeg som har pyntet juletreet idag? :D Har de siste 4 årene pyntet juletreet 1. Advent :rolleyes: grunnen er vel at jeg har så lite julepynt ellers i huset, så syns det er så koselig med treet som lyser opp i stuen:)

Er det bare jeg som har pyntet juletreet idag? :D Har de siste 4 årene pyntet juletreet 1. Advent :rolleyes: grunnen er vel at jeg har så lite julepynt ellers i huset, så syns det er så koselig med treet som lyser opp i stuen:)

Her er det forbud mot juletre frem til lillejulaften..... Og da er vi på hytta hos svigers, så det er stort sett aldri juletre hjemme hos oss :(

MEN! I år skal vi ha ett familieselskap hos oss i midten av desember og da har jeg slått gjennom og krevd at vi skal slenge opp plast-treet vi har stua dypt nede i kjelleren :p GLEDER MEG!!

Sambo mener rødt er for jula 23-31 desember, så han syns vi skal pynte til advent først = lilla.

Så i fjor kjøpte jeg inn både putetrekk og løpere til bordet som er lilla med sølvstjerner. Her er det ingen nisser men noen engler og masse lilla lys. Og selvsagt stjerne og staker i vinduene :D

Jeg liker det enkelt og jeg liker lilla, så det er forsåvidt greit for meg :)

Her er det forbud mot juletre frem til lillejulaften..... Og da er vi på hytta hos svigers, så det er stort sett aldri juletre hjemme hos oss :(

MEN! I år skal vi ha ett familieselskap hos oss i midten av desember og da har jeg slått gjennom og krevd at vi skal slenge opp plast-treet vi har stua dypt nede i kjelleren :p GLEDER MEG!!

Skjønner du gleder deg til det, er så koselig med juletre!:) er noe av det som gir ordentlig julestemning❤️
Både mannen og jeg er vant med tradisjonen at juletreet skal pyntes lille julaften , men nå har vi laget vår egen tradisjon;) resten av familien rister litt på hodet av det altfor tidlig pyntet treet vårt, men pytt sann:D

Her er min julestue foreløpig:) Jeg kjører rødt fra 1. Desember jeg. Orker ikke drive å bytte hele tiden. Skulle gjerne hatt rødt i stua fra oktober jeg da:))
bec06a01a6ca99cbdb2fafdb224c9425
1695dce53b78a023ce27ef60899e56f2

Back
Topp