Stygge barn

Jeg syns så synd på henne. Tenkte hun skulle få slippe å se dette i boka.Ikke ønsket jeg bilder av en blodig unge i utgangspunktet, men ene pleieren insisterte. Og på to timer ble hun en helt ny unge.. Men hjelpes, jeg trodde faktisk ikke det var en baby som kom ut av meg :eek:

Heldigvis så kommer de seg ganske fort, er enorm påkjenning å bli født.
Og det kan man virkelig se på de når de kommer ut :eek:
 
Heldigvis så kommer de seg ganske fort, er enorm påkjenning å bli født.
Og det kan man virkelig se på de når de kommer ut :eek:
De trodde hun hadde knekt nesa, men den var heldigvis bare forslått:p
 
Jeg har store øyne selv, og blir alltid stolt når noen sier at hun har mine øyne, uansett om de mener det positivt eller negativt :D Mine er blå da, men føler det er så vanlig med store, blå øyne. Skulle heller ønske de var brune :D arvet han dine?

Blått er jo veldig fint! Uansett øyenfarge syns jeg det er fint med store øyne. :)
Usikker på om de blir store, men de blir nok brune, ja. ;) Han er 8 måneder. :)
 
Eldste min fikk så juling under fødselen at hun var nesten fæl:eek:
Jeg slettet bildene som ble tatt av henne rett etter:p
Hehe, skjønner deg litt der asså, hvis det blir så ille at det er skummelt å se på :p
 
Jeg syns det er drøyt å slette nyfødtbilder fordi man syns babyen ikke så pen nok ut på bildet etter at h*n ble født. Litt av en overfladisk verden vi lever i gitt.
Det er jo forskjell på "ikke pen nok", og skummel og blodig og fæl da :) Er sikker på det ble tatt bilder ganske kort tid etterpå, når babyen faktisk var kommet seg litt etter den harde medfarten. Mange tar jo ikke bilder av barna på sykehuset i det hele tatt, så ser ikke helt problemet der :) Jeg for mib del hadde aldri tatt vare på de helt første bildene, om de var så fæle, og vitnet om et forferdelig drama rubdt fødsel f.eks. Da hadde jeg nok heller tatt bilder etter at blod var varsket bort, sjekket om alt var helt, og vært sikker på at alt var bra med bebis ♡
 
Hvorfor faen er barnas utseende noe ansatte i barnehagen skal diskutere? Creds til de? Ja, ok...
Du burde heller bli irritert for at barns utseende blir diskutert i utgangspunktet, uavhengig om det er en som jobber i barnehage som kommenterer ;)
 
Tja...det finnes ihvertfall mange som er litt uheldige med utseende desverre :eek:
 
Jeg syns det er merkelig at folk som jobber med barn mener at det finnes stygge barn. Det betyr forøvrig ikke at ingen får lov til å mene det, men jeg syns det er urovekkende at folk som er glad i barn mener at noen er stygge. Hvorfor er det en tåpelig kommentar? Jeg syns din kommentar er tåpelig da du spør om hun ikke kan ha meninger som alle andre. Jo, har noen sagt noe annet?

Jeg syns at det indre tells. Og når man begynner å se på barns utseende og gjøre opp en mening om at X er pen, og Y er stygg syns jeg det er leit. Jeg sier ikke at folk som mener barn er stygge ikke bør jobbe i barnehage, men syns det kommer frem en del meninger som gjør at jeg kjenner jeg er glad for at mine barn ikke går i barnehager der enkelte folk jobber.

Hærrefred? Hvilken betydning har det for DITT barn om en som jobber k baneehagen faktisk synes at barnet ditt er "stygt"??? Tror du at de barnehageansatte gir de mindre attraktive barna mindre oppmerksomhet? Er mindre glad i de? Gir de mindre oppmerksomhet?

Dette har på ingen måte noe med jobben å gjøre, så dette blir rett og slett for tåpelig!! Dette er snakk om fysisk utseende. Jeg mener som nevnt at det finnes både stygge barn og voksne. Jeg har likevel ikke møtt på noen barn i barnehagen som jeg tenker over som stygge.... Det indre lyser igjennom og vil kunne gjøre ett "stygt menneske" fint, men hvis man KUN skal bedømme menneske etter utseende så vil man likevel kunne gjøre slike vurderinger. Heldigvis er det sjeldent vi gjør slike vurderinger fordi vi blir kjent med mennesker (og særlig barn) på alle måter.
 
Det er jo forskjell på "ikke pen nok", og skummel og blodig og fæl da :) Er sikker på det ble tatt bilder ganske kort tid etterpå, når babyen faktisk var kommet seg litt etter den harde medfarten. Mange tar jo ikke bilder av barna på sykehuset i det hele tatt, så ser ikke helt problemet der :) Jeg for mib del hadde aldri tatt vare på de helt første bildene, om de var så fæle, og vitnet om et forferdelig drama rubdt fødsel f.eks. Da hadde jeg nok heller tatt bilder etter at blod var varsket bort, sjekket om alt var helt, og vært sikker på at alt var bra med bebis ♡
For meg er det helt naturlig at de ser blodige og "fæle" ut. Jeg selv så heller ikke særlig pen ut på de første bildene. Forskjell på å slette bildene fordi fødselen var vanskelig enn å slette det fordi babyen ikke så bra nok ut på bildet før blodet var tørket bort.
 
For meg er det helt naturlig at de ser blodige og "fæle" ut. Jeg selv så heller ikke særlig pen ut på de første bildene. Forskjell på å slette bildene fordi fødselen var vanskelig enn å slette det fordi babyen ikke så bra nok ut på bildet før blodet var tørket bort.
Tror du misforsto meg litt.. Blod og gørr er jo en del av det.. men et barn som ser direkte mishabdlet ut er ikke et godt minne, selv on fødselen endte godt :) Tenker derfor at de gode minnene kommer når ting er mer rolig rindtnde, og barnet er sjekket ordentlig, at det ikke er brudd, kutt, skader osv.. :)
 
Jeg syns det er drøyt å slette nyfødtbilder fordi man syns babyen ikke så pen nok ut på bildet etter at h*n ble født. Litt av en overfladisk verden vi lever i gitt.
Pen nok? Var du der under fødselen? Så du ungen min? Skulle jeg hatt bildet av henne midt i stua? Blodig og forslått.
Nei, takk. Den fødselen og timene etter trengte jeg ingen bilder av.
 
Det er jo forskjell på "ikke pen nok", og skummel og blodig og fæl da :) Er sikker på det ble tatt bilder ganske kort tid etterpå, når babyen faktisk var kommet seg litt etter den harde medfarten. Mange tar jo ikke bilder av barna på sykehuset i det hele tatt, så ser ikke helt problemet der :) Jeg for mib del hadde aldri tatt vare på de helt første bildene, om de var så fæle, og vitnet om et forferdelig drama rubdt fødsel f.eks. Da hadde jeg nok heller tatt bilder etter at blod var varsket bort, sjekket om alt var helt, og vært sikker på at alt var bra med bebis ♡
Jeg ønsket ikke å ta bilder med en gang. Men det ble gjort av en overivrig pleier. Dette var ikke minner jeg ønsket å forevige, og iallefall ikke ved bilder.
 
Pen nok? Var du der under fødselen? Så du ungen min? Skulle jeg hatt bildet av henne midt i stua? Blodig og forslått.
Nei, takk. Den fødselen og timene etter trengte jeg ingen bilder av.
Nei jeg var ikke der. Jeg er allikevel sjokkert over at du velger å slette bildene, men du hadde vel god grunn. Ingen som sa at du skulle henge de opp i stua.
 
Hehe, skjønner deg litt der asså, hvis det blir så ille at det er skummelt å se på :p
Altså, hvorfor skal jeg ha bilder som ikke egner seg på trykk? Med minsten tok vi ikke bilder, selv om han var mye heldigere:p
 
Nei jeg var ikke der. Jeg er allikevel sjokkert over at du velger å slette bildene, men du hadde vel god grunn. Ingen som sa at du skulle henge de opp i stua.
Sjokkert? Jeg kan ikke skjønne hvorfor man blir sjokkert? Jeg ønsket ikke bilder, men det ble tatt. Høres det bedre ut at vi ikke tok bilder av minsten?
 
Altså, hvorfor skal jeg ha bilder som ikke egner seg på trykk? Med minsten tok vi ikke bilder, selv om han var mye heldigere:p
Nei er koe med det og :) Jeg haddebikke villet se de bildene selv heller.. Og hvertdall ikke latt barnet selv se det.. Så skjlnner deg godt jeg altså!!! :)
 
Nei er koe med det og :) Jeg haddebikke villet se de bildene selv heller.. Og hvertdall ikke latt barnet selv se det.. Så skjlnner deg godt jeg altså!!! :)
Takk:)
Ikke trenger jeg bildene for å bli minnet på en grusom opplevelse heller:p
 
Takk:)
Ikke trenger jeg bildene for å bli minnet på en grusom opplevelse heller:p
Hehe, nei ikke sant... Som jeg skrev over. Det er ikke alltid man lbsker bilder av noe som ikke er gode minner, selv om utfallet var godt :)
 
Stygg, mindre pen, uheldig med utseende.. Syns alle uttrykkene er like fæle å bruke. Hva er nå egentlig standarden for å være pen?

Ååå jeg skal virkelig bli lei meg om jeg vet at voksne går rundt og tenker at mine barn er stygge eller mindre pene. Jeg tenker i alle fall ikke det om verken barn eller voksne.

Syns dette er en helt latterlig diskusjon, og tenker mitt om voksne som bruker energi og driver å hisser hverandre opp på forum om et slikt tema.

Syns det er så mye tull og møkkasnakk inne på forumet her, at en får sjeldent noe ut av å være her inne.
 
Back
Topp