Stygge barn

Sorry ass, men ja:(
Hvertfall om man kun ser på det estetiske.
 
Last edited:
Skal man tørre svare på denne? :p tja, finnes i alle fall mindre pene barn, men de har vel sin sjarm de også :)
 
Ja, dessverre.... Men syntes alle er søte på en måte for det! Vanskelig å forklare :)
 
Barn er jo bare små mennesker så det fins vel mindre pene barn som voksne:p (kaller ingen stygge;) )
 
Skal jo ikke si og tenke slikt;)
Men det er jo (desverre) bare et faktum at noen er heldigere med utseende enn andre. Det gjelder barn som voksen.
 
Hva skal man svare til sånt da...

Ser jo mindre/lite pene barn, men da er det jo mange ting som spiller inn. Er det en skikkelig drittunge så klarer jeg jo ikke å se forbi småting som jeg kanskje ville funnet sjarmerende hos en som var hyggeligere
 
Hva skal man svare til sånt da...

Ser jo mindre/lite pene barn, men da er det jo mange ting som spiller inn. Er det en skikkelig drittunge så klarer jeg jo ikke å se forbi småting som jeg kanskje ville funnet sjarmerende hos en som var hyggeligere

signerer denne
 
Altså, det finnes jo mindre pene barn, men de kan være sjarmerende for det.
 
Ja det er jo like stor forskjell på barn som voksne..

Men kunne aldri funnet på å si noe til foreldrene eller barnet
 
Skal man tørre svare på denne? :p tja, finnes i alle fall mindre pene barn, men de har vel sin sjarm de også :)
Signerer!
Altså alle har sin sjarm og skjønnhet på en eller annen måte!
 
Mye med personlighet å gjøre egentlig. Som med voksne. Er jo flotte mannfolk/kvinnfolk man helst ikke vil se på en gang, fordi oppførselen er så stygg!
 
Back
Topp