Fortere mage med nr 2?

Æ har hatt mye mage begge gangan. Åsså 3. Gang æ va gravid men mesta i uke 12. Slit allerede me å få bukse på mæ. Å føle at tel å me trusn e før stram.
 
Fikk raskere mage med nr 2 og 3.. Litt oppblåst nå,men passer meg for hva jeg spiser og håper det ikke vises på en stund pga jobb og sånn:p
 
Venter nr 4 og jeg er 5 uker på vei imorgen. Får ikke på meg noen av buksene bortsett fra et par av joggebuksene mine. Blir og handle mammabukser nå :) klarer ikke og skjule det stort lenger,det er allerede flere som har spurt om jeg er gravid :p
 
Sist kom den ikke før i uke 25. Eg følte meg veldig vel som gravid sist, så håper på tidligere mage denne gangen :) men begynte tidlig med mammabukser pga ubehag med vanlige bukser... uke 12 tror eg...
 
Venter nr 4 og jeg er 5 uker på vei imorgen. Får ikke på meg noen av buksene bortsett fra et par av joggebuksene mine. Blir og handle mammabukser nå :) klarer ikke og skjule det stort lenger,det er allerede flere som har spurt om jeg er gravid :p


Så gøy å se at det er flere som venter nr 4 her inne:)
 
Her kommer magen i rekordfart! Men er 4 gangen jeg er gravid, har 1 barn :) har mistet i uke 7 å senest i uke 9 nå i juli. Så mulig livmoren husker det godt, å strekker seg fortere?
 
Jeg er gravid med nr 2, 5+0 i dag og magen strutter allerede. Har ikke flat mage i utgangspunktet, men nå klarer jeg ikke å holde den inn i det hele tatt nesten. Jeg føler meg heller ikke oppblåst... Blir jo ikke så lett å holde det hemmelig til uke 12 (7 uker til) hvis det er sånn det skal være..... :smiley-ashamed008
 
Utrolig oppblåst på kveldene, da kan jeg se ut som jeg er 6 mnd på vei...:p
 
Back
Topp