Blodprosent

Startet med 14 og har 12,5 nå :-) den skal jo gå ned :-)

Har dere sjekka dette mange ganger? ???
Her har jeg kun tatt blodprøver én gang, og det var på første kontroll. Da var alt normalt da.

Har også bare tatt ved 12-ukerskontrollen. Den var 12,9 tror jeg. Jernlager mitt var veldig bra på 148 så tror ikke de er så bekymret for blodprosenten med det første ;)

Uke12; husker ikke :P
Uke 16: 11,5
Uke 24: 10,3
Svært trøtt, så har tatt utvidede prøver nå.
Legen tok i uke 12. Etter det tar JM på hver kontroll :)

Her har jeg kun tatt blodprøver én gang, og det var på første kontroll. Da var alt normalt da.

Du skal visst ta en i uke 28 ish også :-) Så 2 ganger da :-) Men den rundt 28 er bare ett stikk i fingeren. Var iallefall det med meg :-)

Skal sjekkes rundt uke 28 hos lege eller jordmor, stikk i fingeren :-)

Ok, da sjekker de det vel neste uke når jeg skal til jm tenker jeg. :)

Ok, da sjekker de det vel neste uke når jeg skal til jm tenker jeg. :)
Satser på det sjekkes neste uke for meg og (er bare 27+4 når jeg skal på kontroll, men det var det nærmeste 28 uker jordmor var ledig) ;)

Tok idag, 28+1. 11,6 :)

Jeg tar hver gang jeg på kontroll jeg..
Uke 14 11,7
Uke 16 11,9
Uke 18 12,0
Uke 20 13,2
Uke 22 13,1
Uke 24 13,2

Glemte det helt forrige gang, men skal på kontroll til onsdagen så da blir det jo ny da.

Jeg tok ved uke 11 og nå nettopp på kontroll uke 28. Hadde ikke gått ned noe nesten, ligger på 13,8% nå.
Skal hvertfall fortsette å ta det kosttilskuddet jeg tar, synes det var en god bekreftelse :-)

Back
Topp