Hvor er dere fra?

:) tenk å flytte fra drammen da :p tihi

Haha, var helt nydelig ;) og vi kjøpte oss hus ifjor og fikk 3 ganger så stort hus og tomt for prisen for en blokk leilighet liksom; )
 
Bor et sted I Hedmark :) hadde vært SÅ koselig om noen fler I området flytter inn på forumet her :D
 
Nei, bor ca en time nord for Drammen. Ser foresten av signaturen din at vi er i ganske lik situasjon. Jeg er en dag før deg i løypa, 1. IVF her også:)

ååå så hyggelig å høre du også har klart det med ivf <33 også på 1. <3 vi er så gla lille bøllefrø klarte seg, da ingen andre overlevde natten :(
men vi trenger bare lille bøllefrø vi :)

må gjennom ny hormonrunde når vi skal prøve på lillebrøster da men det overlever vi hehe
 
Last edited:
ååå så hyggelig å høre du også har klart det med ivf <33 også på 1. <3 vi er så gla lille bøllefrø klarte seg, da ingen andre overlevde natten :(
men vi trenger bare lille bøllefrø vi :)

må gjennom ny hormonrunde når vi skal prøve på lillebrøster da men det overlever vi hehe
Ja, vi må virkelig ha hatt flaks begge to:) vi har 5 på frys, men det var kun det som ble satt inn som var av bra kvalitet, så håper virkelig at det går hele veien for hvis dette feiler tenker jeg at de andre har ennå mindre sjans siden de er av dårligere kvalitet. Mulig denne teorien ikke stemmer, men det er hvertfall sånn jeg tenker;) masse lykke til med bøllefrøet deres:)
 
Ja, vi må virkelig ha hatt flaks begge to:) vi har 5 på frys, men det var kun det som ble satt inn som var av bra kvalitet, så håper virkelig at det går hele veien for hvis dette feiler tenker jeg at de andre har ennå mindre sjans siden de er av dårligere kvalitet. Mulig denne teorien ikke stemmer, men det er hvertfall sånn jeg tenker;) masse lykke til med bøllefrøet deres:)

fantastisk med 5 på frys da :) må være nydelig å ikke måtte gå gjennom 5 uker med hormonbeh igjen :p
men hva gjør vi ikke for vår største ønske og drøm ;) <3
 
Back
Topp