Juni 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du blir medlem!

Jeg ligger slått ut med omgangssyke, så dere som har sendt meg pm må bare vente. Beklager :(
 
Jeg er borte i helgen uten tilgang på pc, så om noen sender forespørsel går jeg ikke gjennom det før på mandag :)
 
Hvorfor må man ha skrevet 50 innlegg? Synes dette er mye. Har kun 21 nå, og vil gjerne være med i den hemmelige gruppen, men da må jeg jo skrive og svare på ting bare for å komme med..
 
Hvorfor må man ha skrevet 50 innlegg? Synes dette er mye. Har kun 21 nå, og vil gjerne være med i den hemmelige gruppen, men da må jeg jo skrive og svare på ting bare for å komme med..
Er nok for å bevise at du er en aktiv forumdeltaker, og ikke bare en kikker :p
 
Hvorfor må man ha skrevet 50 innlegg? Synes dette er mye. Har kun 21 nå, og vil gjerne være med i den hemmelige gruppen, men da må jeg jo skrive og svare på ting bare for å komme med..
Det er nå en gang slik kriteriene er.

På skjult deles det mer private ting, da er det greit at de som får tilgang faktisk er aktive brukere som deler av seg selv og ikke bare er innen og leser.

Når man har fått tilgang er det også innleggskrav på skjult for å beholde tilgangen. Dette er på 10 innlegg per måned (på skjult).
 
Det er nå en gang slik kriteriene er.

På skjult deles det mer private ting, da er det greit at de som får tilgang faktisk er aktive brukere som deler av seg selv og ikke bare er innen og leser.

Når man har fått tilgang er det også innleggskrav på skjult for å beholde tilgangen. Dette er på 10 innlegg per måned (på skjult).
Da får jeg bare bli litt mer aktiv da.. :)
Tar kontakt når jeg møter kriteriene :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Da får jeg bare bli litt mer aktiv da.. :)
Tar kontakt når jeg møter kriteriene :)
50 innlegg oppnår man raskt om man svarer på litt tråder her og der :) det er satt ett minimumstall pga vi ønsker å forhindre såkalte snikere :)
 
Jeg vil gjerne bli med!
 
Sjønner ikke helt dette.
Jeg har over 50 innlegg
Er med i termintråden.
Men hva er dette med nick?? :p :p
*Fersking* :p
 
Sjønner ikke helt dette.
Jeg har over 50 innlegg
Er med i termintråden.
Men hva er dette med nick?? :p :p
*Fersking* :p
Du har nick. Med en gang man registrerer seg får man et rart navn med bare noen tegn og tall, så det må endres til å være et navn man bestemmer selv. Det har du gjort.
 
Jeg skal se over dere som har sendt meg pm i kveld. Beklager at det har tatt noen dager, har jobbet og vært helt ødelagt og gått rett i seng når jeg har kommet hjem på kveldene!
 
Jeg skal se over dere som har sendt meg pm i kveld. Beklager at det har tatt noen dager, har jobbet og vært helt ødelagt og gått rett i seng når jeg har kommet hjem på kveldene!
Det må være 50 innlegg i juniforumet alene og ikke tilsammen i hele forumet? :)
 
Back
Topp