Det meste jeg har veid i mitt liv før er 65kg(sist svangerskap med OJ). Nå veier jeg 10kg mer. Det er holy moly for lille SynnøveSkal være med igjen om en stund jeg også![]()
Når er ny runde??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det meste jeg har veid i mitt liv før er 65kg(sist svangerskap med OJ). Nå veier jeg 10kg mer. Det er holy moly for lille SynnøveSkal være med igjen om en stund jeg også![]()
Jeg orker ikke nevne vekt før jeg er ferdig med svangerskapetDet meste jeg har veid i mitt liv før er 65kg. Nå veier jeg
God morgenGod morgen på dere![]()
Jeg orker ikke nevne vekt før jeg er ferdig med svangerskapet![]()
Tusen takkOhh hurraSå flink!
Gleder meg til å kunne gå ned selv etterhvert. Må bare få ut snuppa først![]()
Alt braGod morgen![]()
Tusen takkSå flink du er!!!![]()
Jada. gjorde det sist og. men nå veier jeg en god del merTusen takk
Du mister mange kg rett etter fødsel![]()
Jeg veier mer enn deg, og jeg er ikke gravid...Det meste jeg har veid i mitt liv før er 65kg(sist svangerskap med OJ). Nå veier jeg 10kg mer. Det er holy moly for lille Synnøve
Når er ny runde??
JeppAlt bra?
Neinei. Men man er ulike.Jeg veier mer enn deg, og jeg er ikke gravid...
Godt du får hvilt litt nå daJepplang natt med lite søvn, men nå skal gubben overta snuppa og jeg skal sove
![]()
Sant det. Var 50 kg første gang jeg ble gravid. Det er mange kg siden... he he.Neinei. Men man er ulike.
Jeg var 55kg når jeg ble gravid og bruker ligge der som trivselsvekt![]()
Sant det. Var 50 kg første gang jeg ble gravid. Det er mange kg siden... he he.
Det skjønner jegJa. Var virkelig deilig og få sove så lenge uten masse våkninger![]()
Hurra for lille UHipp hipp hurra for 8 måneder.
Kan noen fortelle meg hvor tiden har blitt av?
Okei. Går nok fort ned igjen etter svangerskapet da*Det meste jeg har veid i mitt liv før er 65kg(sist svangerskap med OJ). Nå veier jeg 10kg mer. Det er holy moly for lille Synnøve
Når er ny runde??
(Ble sendt før jeg var skrevet ferdig)![]()
God formiddagGod kveld i stua :-D
Jeg har rydda bort en del "babybøker" og en puttekasse som jeg skal ta med på jobben i morgen. Andre kan like greit bruke det når mine ikke gjør det ;-)
Ikke lett å kjenne forskjell alltidI kveld er det 8 måneder siden jeg satt her inne og klagde over at jeg hadde så veldige kynnere.
De var så ille at de utløste bekkenløsningen.
Tidlig neste morgen gikk vannet.
Vanskelig å skjønne hvordan jeg som tredjegangs klarte å ta feil av kynnere og rier.
Har i ettertid skjønt det var rier jeg hadde
God formiddagGod morgen![]()